×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزایش خدمات متروی پایتخت در پنجشنبه و جمعه پایانی سال

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شایسته اصل با اشاره به سنت حسنه زیارت اهل قبور و شهدا در پنجشنبه و جمعه آخر سال گفت: به منظور سهولت تردد مسافران در مسیرهای منتهی به بهشت‌زهرا (سلام‌الله‌علیها)، در این روزها اعزام قطارهای خط یک متروی تهران به سمت ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) افزایش می‌یابد.

وی افزود: در روزهای عادی نیمی از قطارهای خط یک متروی تهران تنها تا ایستگاه شهرری اعزام می‌شوند و با شانت در این ایستگاه مجدد به سمت تجریش بازمی‌گردند؛ اما در روز پنجشنبه و جمعه آخر سال (۲۶ و ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰) تمام قطارهای این خط تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) و کهریزک تردد خواهند کرد که این موضوع سبب افزایش دو برابری ظرفیت جابه‌جایی مسافر در ایستگاه منتهی به بهشت‌زهرا (س) خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به فاصله حرکت ۴ تا ۵ دقیقه‌ای قطارها در روز پنجشنبه اشاره و خاطرنشان کرد: ۷۰ نیروی کمکی به پرسنل مستقر در ایستگاه‌های خط یک افزوده می‌شود تا شاهد خدمات‌رسانی بهتری به مسافران در پنجشنبه و جمعه آخر سال باشیم.

به گفته شایسته‌اصل خدمات‌رسانی ویژه به مسافران در روز جمعه ۲۷ اسفندماه نیز ادامه می‌یابد و مقرر شده است اعزام قطارهای فوق‌العاده به‌خصوص در صبح روز جمعه افزایش یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمان سرویس‌دهی خطوط درون‌شهری متروی تهران در روزهای پایانی سال با یک ساعت افزایش، تا ساعت ۲۳ ادامه دارد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.