×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران محله صادقیه  منطقه ۱۸ افتتاح شد

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، همزمان با دومین نشست ستاد مدیریت بحران شهر تهران که عصر دیروز در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران محله صادقیه از طریق ویدئو کنفرانس و با دستور شهردار تهران افتتاح شد.

هادی حق بین مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در آیین افتتاح این پایگاه در منطقه ۱۸ گفت: طبق مصوبات اعلام شده، در گام اول توانسته ایم ۳ سوله را تکمیل و تحویل دهیم، تا افزایش ظرفیت داشته باشیم و بتوانیم خدمات بیشتری را برای مردم ارائه دهیم، که در این میان کاملترین و مجهزترین سوله پایگاه محله صادقیه در منطقه ۱۸ است.

حق بین در ادامه ضمن ابراز امیدواری برای تامین اعتبار در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ برای پیشبرد پروژه های در دست احداث گفت: در سال آتی در صورت تامین بودجه و اعتبارات لازم، ساختمان پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران منطقه ۱۳ را که پروژه سنگینی است و کار ویژه دارد نیز تکمیل خواهیم کرد.

اسماعیل سلیمی معاون پیشگیری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در ادامه این نشست که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: در حال حاضر ۱۰۳ سوله و پایگاه مدیریت بحران در تهران فعال است که برنامه ریزی برای افزایش این تعداد انجام شده و ۱۰ پایگاه و سوله دیگر نیز در حال ساخت است.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم و پس از افتتاح پایگاه مدیریت بحران محله صادقیه منطقه ۱۸، علیرضا زاکانی شهردار تهران از زحمات و پیگیری های شهردار منطقه ۱۸ و همکاران و نیز سازمان مدیریت بحران شهر تهران در احداث، تجهیز و راه اندازی این پایگاه قدردانی کرد.

انتهای پیام 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.