×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بازدید وزیر کشور از مناطق مرزی آذربایجان شرقی و پایانه مرزی جلفا

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، احمد وحیدی و هیات همراه در بازدید از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در جریان وضعیت امنیت در مرزهای استان قرار گرفتند.
 
وزیر کشور همچنین با حضور در پایانه مرزی جلفا از نزدیک در جریان روند تبادل کالا در این پایانه قرار گرفت و بر ضرورت بهینه سازی تجیهزات فنی این پایانه تاکید کرد.
 
دکتر احمد وحیدی برای بررسی وضعیت پایانه شهر جلفا، از نزدیک در جریان روند مبادلات کالا در مرز جمهوری اسلامی ایران با نخجوان قرار گرفت.
 
وی از مسئولان استان خواست تمهیدات لازم را اتخاذ کنند تا حداقل ظرف دو ساعت مسائل گمرکی انجام و ماشین‌هایی که از سمت ایران به نخجوان در رفت و آمد هستند؛ مشکل گمرکی نداشته باشند.
 
وزیر کشور با تاکید بر ضرورت بهینه‌سازی تجهیزات فنی در پایانه مرزی جلفا گفت: نبود دستگاه ایکس ری یکی از مشکلات این پایانه است و از مسئولان استانی خواست هر چه سریعتر این مساله را حل کنند.
 
وزیر کشور در حاشیه این بازدید در گفتگویی با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی از مردم خواست رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را به صورت جدی در دستور کار داشته باشند و ابراز امیدواری کرد با رعایت مسائل ایمنی جاده‌ای سفری خوب و بدون آسیب را در کشور شاهد باشیم.
 
وی افزود: پیش‌بینی بر افزایش حجم تردد مسافران نوروزی است و در این خصوص آمادگی‌های خوبی در نیروی انتظامی، سازمان راهداری و سایر دستگاه‌های مسئول برای مدیریت بهینه سفر وجود دارد.
 
 
 
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.