×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تکریم پرسنل جانباز و ایثارگر در منطقه ۱۸

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، طی مراسمی تکریم همکاران جانباز منطقه به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ابوالفضل(ع) انجام شد.

محبوب تیزپاز مشاور شهردار منطقه ۱۸ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز با تأکید به اینکه خدمت به جانبازان و ایثارگران مایه افتخار است، گفت: جانبازان و ایثارگران در عمل معنی ایثار و فداکاری را ثابت کردند و الگوی نسل آینده ما هستند.

مشاور شهردار منطقه ۱۸ ضمن تحسین این فداکاری اظهار کرد: جانبازان با گذشتن از جان خود راه انقلاب را سبز نگه داشتند و با از خودگذشتگی از میهن عزیزمان ایران پاسداری کردند.

گفتنی است در این مراسم مجید صمدی نماینده امور ایثارگران شهرداری تهران با بیان اینکه جانبازان شهدای زنده هستند و ما وظیفه داریم تمام مشکلات این عزیزان را حل کنیم، گفت: امید داریم و تلاش می کنیم با همیاری و بهره مندی از ظرفیت ها و با برنامه ریزی دقیق در شهرداری تهران، مشکلات همکاران ایثارگر و جانباز را احصا کنیم و در صدد رفع آنها قدم بر می داریم.

شایان ذکر است؛ در ابتدای این مراسم همکاران جانباز و ایثارگر موضوعات و دغدغه های خود را بیان و از مسئولین حاضر درخواست رسیدگی به آنها را داشتند.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر شهردار منطقه و هدایایی از همکاران جانباز منطقه تقدیر شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.