×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تشکیل جلسه شورای اداری گرگان با حضور وزیر کشور/ وحیدی: الگوی توسعه روستای محمد آباد گرگان باید تکثیر شود

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دکتر احمد وحیدی در این نشست کاری، ایجاد شرایط بهتر برای روستائیان و دهیاری روستای محمد آباد را مورد بحث قرار داد.

در این جلسه مسایل و مشکلات مرتبط با حوزه های مدیریت شهری و روستایی شهرستان گرگان در این جلسه از سوی حاضران مطرح و در خصوص آنها تبادل نظر صورت گرفت.

وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین در حاشیه سفر استانی رئیس جمهوری به استان گلستان از برخی پروژه های عمران شهری و روستایی بازدید کردند و دکتر وحیدی در بازدید از روستای محمدآباد گفت الگوی توسعه این روستا باید در مناطق دیگر کشور تکثیر شود.

دکتر احمد وحیدی در حاشیه این بازدید در  گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در روستای محمد آباد گرگان، افزود: در محمدآباد ابتکار خوبی انجام شده والگویی شکل گرفته است که ان شاءالله بتوان آن را تکثیر کرد.

وی ادامه داد: یک روستای خودکفا ایجا د شده است، زمین‌ها به شکل یکپارچه استفاده می‌شود و با آب‌بندی که توسط مردم زده شده است، آب نگهداری شده و از آن برای کشاورزی و پرورش ماهی استفاده می کنند، همچنین جذب گردشگری دارند و زمینه توسعه را طراحی کرده‌اند.

وزیر کشور اضافه کرد: این حاصل فکر، ابتکار و حمیتی است که مردم این روستا به خرج داده‌اند و روستای خود را به دست خودشان آباد کردند. امروز می‌توانند افتخار کنند که یک روستای قشنگ، بدون بیکاری و روستایی که می‌تواند هزینه های خود را تامین کنند، ایجاد کرده‌اند و این به مردم عزیز روستا و عزیزانی که این کار مهم را پایه‌ریزی و شروع کردند، جای تشکر و تبریک دارد و من دست آنها را می‌بوسم.

دکتر وحیدی همچنین به گشایش مسیر در داخل گرگان هم اشاره کرد و گفت: موضوعی هم در داخل شهر گرگان برای باز کردن راه وجود داشت که برای رفاه بهتر شهروندان عزیز گرگانی اهمیت دارد. باید با طرف‌های ذیربط آن تبادل نظر کنیم تا به راه حلی برسیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.