×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تأسیس دبیرخانه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در دادسرای بعثت تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ تهران با اشاره به منویات شهردار تهران در بحث آسیب‌های اجتماعی گفت: این دبیرخانه با هدف مستندسازی و اطلاع از دستورات و اقدامات به منظور قانونی و نظام مند شدن کارهای اجرایی برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تشکیل شد.

به گفته هدایت وجود نقاط بی دفاع شهری در این منطقه، فعالیت عاملان تفکیک غیر مجاز پسماند در خلازیر، اراضی موقوفه و کوره‌های آجرپزی از جمله آسیب‌های اجتماعی منطقه هستند که پیگیری برای ساماندهی آنها در اولویت برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی این منطقه قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش شهردار منطقه به منظور افتتاح دبیرخانه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با حضور در دادسرای بعثت ضمن دیدار و گفت و گو با جابری معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرا و دهستانی جانشین سرپرست این دادسرا، ضمن تشکر از تشکیل این دبیرخانه، اقدامات انجام شده و همراهی در حل معضلات اجتماعی در رابطه با همکاری و مساعدت همه جانبه در خصوص این موضوع اعلام آمادگی کرد.

در این دیدار حسین اخگرپور معاون اجتماعی و فرهنگی، شعیب حیدری رئیس اداره حقوقی، بیگ‌محمدی رئیس اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه و رستم‌زاده رئیس دفترکل دادسرای بعثت نیز حضور داشتند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.