×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بازدید وزیر کشور از اقدامات صورت گرفته پس از سیل در کنارک

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، پس از سیل نیمه دی ماه سال جاری، این دومبن سفر دکتر وحیدی به  این منطقه بود و در جریان آن دستورات لازم برای تسریع روند خدمت رسانی به مسوولان ذیربط داده شد.

وزیر کشور همچنین در حاشیه بازدید از پایانه مرزی میرجاوه، گفت: بازارچه های مرزی امکان خوبی برای تبادل تجاری است و توسعه آنها در اولویت وزارت کشور است.

 وحیدی افزود: فعال شدن بازارچه های مرزی، اقدام خوبی است که در این چند ماهه اخیر اتفاق افتاده و برای معیشت مرزنشینان بسیار ارزش دارد.

وی ادامه داد: روان سازی و بهبود شرایط این بازارچه ها در دستور کار مقامات استانی است که ان شاء الله شرایط آن بهتر هم خواهد شد و بر اساس گزارش هایی که ارائه شد، مشکلی در ترددها نیست و امیدواریم که مرزنشینان ما که از بازارچه ها استفاده می کنند بتوانند نسبت به تقویت معیشت خود اقدام کنند.

دکتر وحیدی یادآور شد: ایجاد و راه اندازی بازارچه ها منوط به آمادگی طرف خارجی است، ایران این آمادگی را دارد و تفاهمنامه ایجاد ۶ بازارچه هم موجود است که سه بازارچه در حال حاضر فعالیت دارند.

وی همچنین در بازدید از پایانه مرزی و بازارچه کوهک، این پایانه را محل مهمی برای تجارت با پاکستان دانست و گفت: در چند ماه اخیر تلاش خوبی برای توسعه بازارچه کوهک انجام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.