×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

پیگیری مستمر شهرداری منطقه ۱۸ برای افتتاح بیمارستان کودکان حکیم

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، مدیر کل سلامت شهرداری تهران در این نشست ضمن بیان دیدگاه شهردار تهران مبنی بر اینکه شهرداری باید متولی حال خوب و سلامت مردم شهر باشد، گفت: ما مسئول رفتارهای پر خطر مردم هستیم چرا که دایره مدیریت شهری در حوزه سلامت شهر و شهروندان را اداره می کنیم.

حمید صاحب اضافه کرد: در حوزه سلامت باید شهروندان را به نحوی راهنمایی کنیم که هم بخواهند و بدانند و هم بتوانند از خودشان مراقبت کنند. وظیفه ما توسعه و گسترش کانون های سلامت در شهر و هدایت مطلوب آن است تا بتوانیم حال خوب را به شهروندان هدیه بدهیم. همچنین باید به قشر سالمندان و افراد کم توان یا ناتوان توجه بیشتری داشته باشیم و تلاش کنیم بیشترین بودجه در نقاط نیازمند و کم برخوردار هزینه شود.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از منطقه ۱۸ به جهت افتتاح بوستان مدافعان سلامت با هدف قدردانی از تلاش های شهدای مدافع سلامت ابراز کرد: وظیفه دیگر ما تکریم و ارج نهادن به تلاش های گروههای جهادی و خیرین در حوزه سلامت است و باید از آنها پشتیبانی و حمایت کنیم تا به اهداف اصلی برسیم.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: حوزه سلامت در شهرداری بسیار مهم است و باید تولید محتوا با رویکرد و منشور سلامت داشته باشیم تا موضوعات و دغدغه های حوزه سلامت را به هدف اصلی نزدیکتر کنیم. همچنین با تعریف مشترک منشور سلامت می توانیم مسیر را تا رسیدن به اهداف، هدفمند پیش ببریم.

هوشیار در بخش دیگر از صحبتهای خود اضافه کرد: همواره در کنار اداره کل سلامت شهرداری تهران هستیم و در راستای تشکیل سامانه سلامت و تامین نیرو در این حوزه با تمام توان خواهیم بود تا بتوانیم مشکلات زمینه ای را در منطقه ۱۸ برطرف کنیم.

او در ادامه از طرح حمایت از شهروندان فاقد بیمه سلامت خبر داد و گفت: با شناسایی این افراد و استقرار پزشکان متخصص در مساجد محلات، خدمات پزشکی و سلامت به این قشر از شهروندان منطقه ارائه می شود.

شهردار منطقه ۱۸ در پایان سخنان خود از پیگیریهای مستمر برای افتتاح و بهره برداری هر چه سریعتر از بیمارستان کودکان حکیم در منطقه خبر داد.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.