×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ایجاد تحولی نوین در منطقه ۱۹ با اجرای طرح جامع شهر آفتاب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست که معاونین حوزه‌های شهرسازی و معماری و فنی و عمرانی، شهرداران نواحی ۴ و ۵ منطقه، مشاوران طرح و رئیس اداره املاک و حقوقی نیز حضور داشتند، محمدحسین مددی سرپرست معاونت املاک و مستغلات آستان حضرت امام (ره) به ارائه توضیحاتی در خصوص طرح جامع شهر آفتاب و کاربری‌های آن پرداخت.

این طرح به عنوان یک طرحی فراملی و کلان با کاربری‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، ورزشی و نمایشگاهی در فضایی به مساحت ۳۲ هزار هکتار (محدوده اصلی ۱۰ هزار هکتار) تعریف شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار داشتن آن در محدوده حریم منطقه ۱۹ می‌تواند تأثیرات چشمگیری در ایجاد تحول و توسعه پایدار در این منطقه و شهر تهران داشته باشد.

شهر آفتاب از بزرگراه آزادگان آغاز می‌شود و تا فرودگاه امام خمینی (ره) ادامه دارد و قرار است علاوه بر اینکه مجرای تنفسی برای شهر تهران ایجاد کند مجموعه‌ای از خدمات متنوع را به مسافران ورودی شهر تهران و شهروندان پایتخت ارائه دهد.

نمایشگاه شهر آفتاب یکی از خدمات ایجاد شده در این مجموعه است که شهرداری منطقه ۱۹ تاکنون اقدامات عمرانی و ترافیکی مختلفی در احداث دسترسی‌ها به آن انجام داده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.