×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

احداث انهار برای جلوگیری از آب‌گرفتگی در فصل بارش

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی وارسته از آغاز احداث نهرهای عرضی به‌منظور هدایت آب‌های سطحی خبر داد و گفت: در سالیان گذشته به‌دلیل ورود آب‌های سطحی ناشی از بارش در خیابان‌های شمالی جنوبی و سر ریز به خیابان میرداماد، انهار موجود کشش لازم جهت جمع‌آوری و هدایت آنان را ندارد و آب در سطح سواره و پیاده‌رو موجب ایجاد مشکل برای خودروها و عابرین شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ خاطرنشان کرد: با احداث انهار عرضی به‌صورت لوله‌گذاری، هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی در زمان بارندگی از خیابان میرداماد به ضلع جنوب این بلوار منتقل شده و در نهایت وارد کانال نیل می‌شود.

وی به اتمام این پروژه تا پایان ماه جاری اشاره کرد و گفت: امیدواریم با لوله‌گذاری در عرض بلوار میرداماد، منتهی به خیابان انوار امیدواریم مشکل آب‌ماندگی و آب‌گرفتگی معابر هنگام بارش‌های فصلی رفع شود.

وارسته هدف از احداث انهار را ایجاد آسایش شهروندان و ارتقای بهداشت عمومی برشمرد و عنوان کرد: احداث نهر عرضی سر پوشیده جهت دفع و هدایت آب‌های سطحی در بلوار میرداماد تهران، بخش عمده‌ای از مشکلات چندین ساله آب‌گرفتگی و نشست و نفوذ آب‌های سطحی را مرتفع می‌کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.