×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افتتاح بوستان «مدافعان سلامت» در منطقه ۱۸

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ – صبح روز شنبه ۲۳ بهمن ماه سال جاری در مراسم افتتاح پروژه های شهری دهه فجر که به صورت آنلاین و همزمان در سه منطقه ۵ ، منطقه ۱۵ و منطقه ۱۸ صورت گرفت، ۲۰۰ پروژه در سطح پایتخت افتتاح شد که به جهت پاسداشت جایگاه شهدای مدافع سلامت و زحمات کادر درمان در دوران شیوع ویروس کرونا، این مراسم با آیین افتتاح و بهره برداری بوستان مدافعان سلامت واقع در منطقه ۱۸ به طور همرزمان صورت پذیرفت.

یعقوب هوشیار شهردار منطقه هجده ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: افتخار داریم که شاهد بهره برداری و  افتتاح بوستان مدافعان سلامت باشیم، این پروژه در پاسداشت ایثار و از خود گذشتگی عزیزان جامعه پزشکی و کادر درمان کشور طراحی و اجرا شده و جزو بوستان های شاخص منطقه است.

وی خاطر نشان کرد: بوستان مدافعان سلامت دارای برج های نوری، فضای بازی کودکان، سردیس  مدافعان سلامت منطقه و شبکه آب رسانی و فضاهای دیگر برای عموم مردم است که از امروز در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

شایان ذکر است یعقوب هوشیار در خصوص هزینه و اعتبار اجرای این پروژه گفت: این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان و تملک ۱۳ پلاک در مساحتی بالغ بر ۲۶ هزار متر مربع طراحی و اجرا شده است که امروز شاهد بهره برداری این بوستان هستیم.

او در خصوص اجرای “طرح رصد” نیز گفت: با تصمیم گیری های شورای اسلامی شهر تهران و حضور اعضا محترم شورای اسلامی و تعیین بودجه مشخص در محلات و نواحی نسبت به توسعه همه جانبه محلات اقدامات مناسبی صورت پذیرفته است و امیدواریم شهرداری منطقه ۱۸ که در سال ۱۴۰۰ رتبه اول را در توسعه محله ای داشته با حفظ شاخص های عملیاتی بتواند بار دیگرخدمتگزار مردم باشد.

هوشیار در ادامه در خصوص پروژه شهید بروجردی و رفع ترافیک محله سعید آباد و پیگیری توافقات با معارضین لاین کندرو از محل بودجه پیش بینی شده گفت: پیگیر هستیم در سال ۱۴۰۱ هم فاز اول و هم فاز دوم این پروژه هرچه سریعتر افتتاح بشود تا عمده بار ترافیکی برای عموم مردم بخصوص مردم منطقه ۱۸حل بشود.  برای اتصال این پروژه، با توجه به فرامنطقه ای بودن خدمات و تاثیرات آن، جلساتی برگزار شده است که امید داریم نتیجه های خوبی حاصل شود.

هوشیار در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به دستورات شهردار محترم تهران و راهبردهای اعلام شده، تمام برنامه ها مطابق زمانبندی مدون در حال اجرا هستند و اعتبارات مناسبی برای منطقه ۱۸ در سال ۱۴۰۱ برای تکمیل پروژه های راهبردی و توسعه ای لحاظ شده که امیدواریم با کمک مردم توسعه و پیشرفت منطقه روز به روز شتاب بیشتری بگیرد.

لازم به ذکر است؛ شهردار منطقه ۱۸در پایان آیین افتتاح بوستان مدافعان سلامت از زحمات و تلاش‌های مرحوم دکتر سید مرتضی سیادتیان؛ یکی از شهدای مدافع سلامت منطقه با حضور فرزندشان قدردانی کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.