×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کاهش شکایات مردمی در سامانه۱۳۷ با اجرای طرح «تحول نگهداشت شهر»

به گزارش خبرنگار شهر، صبح امروز و با حضور رضا محمدی مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران و شهرداران مناطق ۷، ۶، ۱۲، ۱۱، ۲، ۱۰ و ۹ طرح تحول نگهداشت شهر از میدان امام‌حسین(ع) تا میدان آزادی اجرا شد و در این طرح آماده‌سازی محور راهپیمایی ۲۲ بهمن در محدوده مناطق مذکور انجام‌ گرفت و طول خیابان آزادی در این مناطق پاکسازی شد.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران در حاشیه اجرای این طرح به خبرنگار شهر گفت: طبق تاکید شهردار تهران اولویت اول شهر، نگهداشت آن است؛ بر همین اساس تصمیم گرفتیم که یک بار شهر را خانه‌تکانی کرده، احصای وضعیت شهر را انجام دهیم و مدیریت نگهداشت شهر را داشته باشیم.

وی افزود: در مرحله دوم طرح نگهداشت تصمیم بر این شد که از ۲۲ دی تا ۲۲ بهمن در محورهای راهپیمایی ۲۲ بهمن و مسیرهای منتهی به آن همه موضوعات و مشکلات احتمالی از قبیل رنگ‌آمیزی، لایروبی، ترمیم خطوط ترافیکی و حذف زوائد فیزیکی را شناسایی و نسبت به آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

محمدی بیان کرد: در این طرح که از میدان امام‌حسین (ع) تا میدان آزادی را دربرمی‌گیرد، با حضور شهرداران مناطقی که در مسیر مذکور قرار دارند، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر کل مسیر رفت و روب شده و به وضعیت پل‌های مکانیزه رسیدگی شد و جداول مسیر که بیش از ۴ سال است رنگ‌آمیزی نشده، رنگ‌آمیزی می‌شود.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه این مسیر به عنوان محور نمونه طرح است، خاطرنشان کرد: محورهای دیگر نیز در مناطق مختلف مشخص شده تا یک کار جمعی را در زمینه‌ نگهداشت و البته انجام کارهای از پیش‌مانده و انباشت‌شده، صورت دهیم‌ و در کنار آن برای استقبال از بهار نیز آماده می شویم.

وی عنوان کرد: در موضوع استقبال از بهار ۱۵ اسفند درختکاری را در نقاط مختلف شهر داریم و تمام ظرفیت‌ها را برای اجرای سایر موارد در موضوع استقبال از بهار متمرکز کرده‌ایم که به موقع همه امور انجام شود.

به گفته محمدی مهمترین دستاورد اجرای طرح نگهداشت شهر این است که شکایت مردم در سامانه ۱۳۷ کاهش پیدا کرده و رضایتمندی آنان بالا رفته است. 

در پایان این طرح، رضا محمدی مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران و رضا شرفی شهردار منطقه ۱۰ با خانواده شهید عباس آقامحمد از شهدای انقلاب که در ۲۲ بهمن ۵۷ در درگیری با عناصر ضدانقلاب به شهادت رسید، دیدار کردند.

انتهای پیام /

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.