×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

راه اندازی غرفه‌های میوه و تره بار در ۳۰ ایستگاه  مترو

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شایسته اصل مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: یکی از نیازهای شهروندان تهرانی تأمین کالا و اقلام مصرفی است.

وی با اشاره به اینکه روزانه حدود ۲ تا ۳ میلیون سفر در متروی تهران انجام می‌شود، افزود: این عامل می‌تواند زمینه‌ای را برای ایجاد یک کار مشترک فراهم کند تا ان‌شاءالله با کمک همکاران‌مان در سازمان میادین میوه و تره بار بتوانیم در بحث معیشتی نیز به مردم ارائه خدمت کنیم.

شایسته اصل تصریح کرد: سازمان میادین میوه و تره بار در این قضیه رویکرد جدیدی را ارائه داده است که در آن اقلام با قیمت بسیار مناسب و به دور از حضور دلال‌ها به دست شهروندان برسد.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول غرفه‌های سازمان میوه و تره‌بار در ۳۰ ایستگاه مترو ایجاد می‌شود، گفت: از فردا با بررسی فضای ایستگاه‌های مترو، مکان‌هایی که برای مردم دسترسی راحت‌تری را دارد شناسایی و در اختیار این سازمان قرار می‌دهیم.

شایسته اصل خاطر نشان کرد: امیدواریم تا شب عید بتوانیم ۳۰ ایستگاه را مشخص کنیم. به جهت نوع فضایی که وجود دارد و محدودیت‌هایی که در تهویه هوا هست قرار است که شرایط عرضه کاملاً مناسب باشد و ما شرایط را طوری فراهم کنیم که سلامت حداکثری همکاران خودمان و شهروندانی که خرید می‌کنند، فراهم شود. بنابراین نحوه توزیع و نوع بسته بندی متفاوت و بهتر از گذشته خواهد بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.