×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

پرداخت تسهیلات بانک ملی ایران به شهرداریهای کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌ دکتر مسعود نصرتی با اعلام خبر فوق گفت: در انتهای سال ۱۳۹۹ تفاهم نامه ای با بانک ملی ایران منعقد گردید تا در قالب آن، به شهرداری ها و دهیاری های کشور وام با کارمزد پایین جهت اجرای پروژه های درآمدزا و خرید ماشین آلات عمرانی خدماتی پرداخت گردد.
 
وی ادامه داد: با تدوین الحاقیه تفاهم نامه در شهریورماه سال جاری، ضوابط اجرایی آن در مهرماه به کل کشور ابلاغ شد و با دریافت درخواستهای وام شهرداری‌ها، اولین جلسه کارگروه ملی تسهیلات بانک ملی، در مهرماه تشکیل شد و باتصویب تعداد ۲۰ وام، شهرداریها به بانک ملی ایران جهت پرداخت وام معرفی شدند.
 
دکتر نصرتی در ادامه اظهار کرد: بانک ملی ایران نیز شهرداری ها را به شعب استان معرفی نمود که می بایست شهرداریها با ارائه مدارک لازم به شعب شهرستان خود، پرونده وام را تکمیل نمایند.
 
وی در ادامه اعلام کرد: با توجه به تکمیل مدارک تعدادی از شهرداریها، خوشبختانه در تاریخ هشتم بهمن ماه، وام ۲ شهرداری از سوی بانک ملی پرداخت شد و عملا اجرایی شدن تفاهم نامه فی مابین بانک ملی ایران و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به ثمر نشست.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین افزود: وام شهرداری امیریه از استان سمنان  بابت تکمیل احداث جایگاه سوخت و وام شهرداری قرقری از استان سیستان و بلوچستان جهت خرید ماشین آلات عمرانی از سوی بانک ملی ایران پرداخت گردید که به طور ویژه از همکاری خوب مجموعه بانک ملی ایران اعم از آقای دکتر فرزین مدیرعامل محترم بانک ملی و آقایان مونسان، پیروزی، محمودزاده، واقفی، ضابطی و خزایی تشکر و قدردانی می‌نمایم.
 
دکتر نصرتی در پایان ابرازامیدواری نمود که پرداخت وام دهیاریهای معرفی شده و همچنین سایر شهرداریها نیز تسریع یابد تا بتوان با معرفی سایر شهرداریها یا دهیاریهای متقاضی، شاهد تامین مالی و اجرای سریعتر پروژه های حوزه مدیریت شهری و روستایی کشور باشیم.
 
 
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.