×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تمهیدات برج میلاد برای برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر

عباس حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر تهران ضمن تبریک ایام الله فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی از آمادگی کامل برای میزبانی از منتقدان و هنرمندان در چهلمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: با توجه به دستورات ستاد ملی کرونا، تلاش کرده‌ایم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان اهالی رسانه و منتقدان باشیم. با همکاری مدیریت جشنواره همه روزه تمامی افراد قبل از ورود به مرکز همایش‌ها تب‌سنجی می‌شوند و همچنین ورود افراد با ماسک الزامی است.

مدیرعامل برج میلاد خاطرنشان کرد: همچنین سالن مرکز همایش‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت پذیرای افراد بوده و تمامی خبرنگاران با رعایت فاصله اجتماعی به تماشای فیلم‌ها در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد می‌نشینند و همچنین دستگاه‌های تهویه سالن‌ها دائماً روشن است. با توجه به ارتفاع سالن و تهویه مناسب موجود، جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره ثبت نام حاضران در مجموعه مرکز همایش‌های برج میلاد تنها بر اساس تزریق دو دوز واکسن امکان پذیر بوده‌است، تصریح کرد: همچنین با هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد ملی کرونا، تیمی از پزشکان برای تزریق دوز سوم واکسن اهالی رسانه از امروز ۱۲ بهمن ماه در برج میلاد حضور پیدا می‌کنند تا خبرنگاران علاقه‌مند بتوانند دوز سوم واکسن خود را در این مجموعه بزنند.

مدیرعامل برج میلاد در پایان اظهار کرد: با توجه تجربه سال‌های قبل امسال پهنای باند اینترنت توسعه یافته و اینترنت مرکز همایش‌ها با سرعت مناسب در اختیار خبرنگاران و عکاسان قرار گرفته و آن‌ها به راحتی می‌توانند مطالب و عکس‌های خود را در رسانه مورد نظر منتشر کنند.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده در حال برگزاری است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.