×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای شهر تهران در پی رحلت آیت الله صافی

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی رحلت فقیه عالی‌مقام آیت‌الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در قم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیامی فقدان این مقام عالی را تسلیت گفتند.

در متن پیام آمده است: رحلت فقیه عالی‌مقام آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی رضوان الله تعالی علیه، موجب تأثر و تأسف گردید.

شخصیت بزرگواری که سالیان متمادی در حوزه‌های علمیه نجف اشرف و قم به تدریس و تألیف کتاب‌های ارزنده فقهی و ولایی و نشر معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام اهتمام زیادی داشت.

عالمی متواضع که دارای مکارم و فضائل اخلاقی بود و فقیهی وارسته که به دور از هیاهوی ظواهر دنیا در اعتلای کلمه الله و تحکیم مبانی ولایی سعی فراوانی نمود.

فقدان این عالم ربانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجمقام معظم رهبری، پیروان اهل بیت و خانواده معظم له تسلیت عرض نموده و نیز علوّ درجات آن روحانی والامقام و حشر و نشر با اهل بیت را از خداوند متعال مسئلت داریم.

گفتنی است آیت الله صافی گلپایگانی در ۳۰ بهمن ماه ۱۲۹۷ هجری شمسی در گلپایگان متولد شده و داماد آیت الله العظمی سید محمد رضا گلپایگانی از مراجع عظام تقلید بود.

اولین دبیری شورای نگهبان قانون اساسی با حکم امام راحل (ره) از جمله مسئولیت‌های سیاسی این فقیه برجسته حوزه‌های علمیه بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.