×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تقدیر از کتاب نشان های شهرداری های ایران در جشنواره ملی ‍پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ملی ‍پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران یازدهم بهمن ماه همزمان با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی برتر در حوزه های کتاب (تالیف،تصنیف و ترجمه)، پایان نامه، طرح های خاتمه یافته و ایده های برتر معرفی و تجلیل شدند.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، برگزیده حوزه کتاب الهه محبوب فریمانی با موضوع «بررسی ساختار ظاهری و محتوای دفاتر توجیهات در عصر صفوی» از مشهد شناخته شد.

در این بخش پیمانه صالحی با بررسی موضوع «مسائل حقوقی مصاحبه های تاریخ شفاهی» و حسن ستاری و امین اله قلانی با کتاب «نشان های شهرداری های ایران (۱۳۵۸-۱۳۳۰) از تهران در این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین سید مصطفی حسینی با موضوع «تاثیر اصلاحات ملی بر جمع و خرج در عصر ناصری (با تکیه بر اسناد دیوانی) از شهر شاهرود، سکینه قاسم پور با موضوع (بازیابی داستان براساس عناصر متنی و ‍پیرامتنی)  و سمیه زمانی با موضوع «تدوین راهبردی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای فروش و امانت کتاب الکترونیک در ایران) از تهران در بخش پایان نامه ها شایسته تقدیر شناخته شدند.

اثر برگزیده دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی در بخش پایان نامه به مریم موسوی زاده از تهران با موضوع « ارائه مدل تحلیل خودکار اطلاعات در نظام های بازیابی اطلاعات بر اساس مصورسازی حوزه های دانش» اختصاص یافت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.