×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۱۰ آبگرمکن خورشیدی در بوستان‌های منطقه ۱۹ تعمیر و بازآماد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هدایت از تعمیر و بازآماد ۱۰ آبگرمکن خورشیدی در بوستان‌های منطقه ۱۹ خبر داد و در عین حال راه‌اندازی آبگرمکن‌های خورشیدی را اقدامی مهم در راستای کمک به بهینه‌سازی مصرف انرژی، توسعه انرژی‌های پاک و نیز کاهش هزینه‌های نگهداشت شهر دانست و گفت: در همین راستا طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه فعالیت‌های زیست‌محیطی منطقه، آبگرمکن‌های خورشیدی بوستان‌های منطقه در حال تعمیر و در حال راه‌اندازی مجدد هستند.

به گفته شهردار منطقه ۱۹ تاکنون ۱۰ آبگرمکن خورشیدی در بوستان‌های بهشت، ۲۲ بهمن، شهید کاظمی و گلچین تعمیر و بازآماد شده و دو دستگاه آبگرمکن خورشیدی نیز در بوستان بهار در حال تعمیر است؛ ضمن اینکه طبق بازدیدهای انجام شده آبگرمکن‌های مستهلکی که قابلیت تعمیر ندارند در حال جمع‌آوری و انتقال به انبار منطقه هستند.

هدایت در بخش دیگری از سخنان خود از جمع‌آوری پنل‌های خورشیدی بلااستفاده در بوستان ولایت خبر داد و گفت: این پنل‌ها به منظور بهره‌برداری مجدد در سایر ساختمان‌های اداری شهرداری این منطقه جمع‌آوری، نظافت و مورد تست آزمایشگاهی قرار گرفته و در صورت تأیید بکارگیری می‌شوند.

به گفته هدایت در حال حاضر ۲۹ آبگرمکن خورشیدی در این بوستان نصب شده‌اند که تعدادی از آن‌ها به دلیل نقص فنی در حال تعمیر و راه‌اندازی دوباره هستند.

شهردار منطقه ۱۹ همچنین به اتمام فعالیت ممیزی انرژی در ساختمان ستادی منطقه و ساختمان اسکان کارگری ناحیه ۴ اشاره و بیان کرد: طی بازبینی و گزارش‌های ارائه شده مواردی که باعث هدر رفت انرژی در این ساختمان‌ها می‌شوند، شناسایی شده که در فاز بعدی رفع خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.