×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آموزش و  آزمون از ۱۲۰۰ نفر ازکارکنان شهرداری ها و دهیاری ها در سامانه سام شهر

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، زیارتی نصرآبادی با بیان این مطلب گفت: با توجه به اهمیت توانمندسازی و ارتقای دانش، بینش و نگرش کارکنان شهرداریها و دهیاریها طی دو ماه اخیر، آزمون نهایی از پویش ملی شنبه های آموزشی بازآفرینی شهری پایدار و مدیریت نوین روستایی صورت پذیرفته است.
 
وی افزود: همچنین دوره های آشنایی با مبانی معاینه فنی و آموزش نحوه انجام آزمون های ایمنی و آلایندگی وسایل نقلیه سبک، مفاهیم تسهیلگری و روشهای مشارکتی و من قاسم سلیمانی هستم سرباز ولایت از طریق سامانه سام شهر اجرا و برگزار شده است.
 
زیارتی نصر آبادی افزود، در سامانه سام شهر فراگیران قادر به ایجاد کاربری شخصی هستند و پس از گذراندن دوره، گواهی نامه آموزشی الکترونیک دریافت می نمایند.
 
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی ضمن تاکید بر تداوم آموزش های مجازی از طریق سامانه سام شهر بیان نمود: طبق شیوه نامه اجرایی پویش ملی شنبه های آموزشی، برنامه ریزی لازم برای آزمون از محتوای پویش آموزه های محیط زیست روستا انجام و همچنین برنامه ریزی لازم برای اجرای دوره شهر هوشمند برای  کارکنان شهرداری ها در سامانه صورت پذیرفته است که متعاقبا به استانها اعلام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.