×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بازگشایی مجموعه‌های ورزشی تعطیل‌شده سازمان ورزش؛ به‌زودی/ استفاده رایگان از اماکن ورزشی آبی در روز مادر برای بانوان

رضا عاشوری سرپرست معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره نحوه فعالیت مجموعه‌های ورزشی سازمان ورزش به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر گفت: روز یکشنبه سوم بهمن ماه۱۴۰۰ استفاده از ۵۵ مجموعه ورزشی آبی(استخرها) که زیر نظر این سازمان فعالیت دارند، برای بانوان رایگان است.

سرپرست معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شیوع ویروس اُمیکرون دستور العمل جدید از سوی ستاد ملی کرونا در خصوص محدودیت و تعطیلی مجموعه‌های ورزشی ابلاغ شده است یا خیر؟ گفت: در حال حاضر در این خصوص دستورالعمل جدیدی به سازمان ورزش ابلاغ نشده و این مجموعه‌های ورزشی با ۵۰ الی ۶۰ درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی قبل فعالیت می‌کنند.

عاشوری در پاسخ به این سوال که چه اقدامی برای معرفی مجدد مجموعه‌های ورزشی شهرداری به شهروندان صورت گرفته است، بیان کرد: هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته چون نصب بیلبورد، ساخت تیزر و… برای معرفی دوباره مجموعه‌های ورزشی نیازمند بررسی بیشتر و یک برنامه‌ریزی دقیق مالی است.

او همچنین از برنامه‌ریزی سازمان ورزش برای راه‌اندازی مجدد مجموعه‌های ورزشی تعطیل شده خبرداد و افزود: در حال تلاش هستیم تا با انجام یکسری اقدامات این مجموعه‌ها را از وضعیت تعطیلی خارج کرده و زمینه رونق دوباره آن‌ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.