×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

گلوگاه های فساد را با تولید شفافیت و هوشمندسازی می بندیم

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش کشوری ایثارگران نظام مهندسی ساختمان با حضور و سخنرانی پرویز سروری، رئیس شورای عالی استان‌ها روز پنج شنبه در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

رئیس شورای عالی استان‌ها در این همایش ضمن برشمردن آیات و روایاتی در منزلت و مقام شهدا، شهید سلیمانی را از نمادهای اصلی جمهوری اسلامی در زمینه ایثار و شهادت دانست و ضمن اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرموده‌اند: شهید سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود، گفت: ما فقط یک خط از عظمت کتاب این شهید بزرگوار را خوانده‌ایم.

نایب رئیس شورای شهر تهران ضمن بیان این موضوع که الگوی ما در زندگی باید سردار شهید سلیمانی باشد، فرمانده مدیر را کسی دانست که بتواند تهدیدها را به فرصت و تردیدها را به تصمیم تبدیل کند و این ویژگی را از خصوصیات بارز شهید سلیمانی برشمرد.

وی سپس با اشاره به وضعیت منطقه در زمان اوج شکل‌گیری داعش، اضافه کرد: شهید سلیمانی ناتوی مقاومت را در برابر ناتوی غرب شکل داد و این در حالی بود که ناتوی غرب تهاجمی بود اما ناتوی مقاومت بازدارنده بود.

سروری ادامه داد، شهید سلیمانی با تشکیل تیپ فاطمیون از مجاهدان افغانستانی، زینبیون از مبارزان پاکستانی، حشد الشعبی در عراق و با دستان بسته هیمنه آمریکا را در منطقه شکست و داعش را نابود کرد. در صورتی که آمریکا با تمام امکانات پس از ۲۰ سال مفتضحانه از منطقه خارج شد و در افغانستان شکست خورد.

رئیس شورای عالی استان‌ها، با ذکر این نکته که زمانی که توطئه استقلال کردستان عراق مطرح شد، این شهید سلیمانی بود که با دستان خالی کردستان عراق را از چنگ آمریکا درآورد و هنگامی که داعش به پشت دروازه‌های بغداد رسیده بود، این سلیمانی بود که داعش را نه تنها از پشت دروازه بغداد، بلکه از تمام عراق و سوریه و منطقه و از کل جهان محو کرد، تمام این‌ها را نتیجه اعتماد و توکل به خدا از سوی سردار سلیمانی دانست.

نایب رئیس شورای شهر تهران در ادامه ضمن ادای احترام به شهدا و ایثارگران نظام مهندسی ساختمان، گفت: ما در شورای شهر، مصمم هستیم گلوگاه‌های فساد را ببندیم و با تولید شفافیت و هوشمندسازی این گام را محکم برداریم که البته در این راه نیازمند تعامل و همکاری با نظام مهندسی در زمینه‌های مختلف از جمله هوشمندسازی هستیم که این موضوع می‌تواند به کاهش فساد و افزایش شفافیت کمک کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.