×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بی توجهی مدیریت شهری پیشین به مراکز بهاران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در حاشیه حضور خود در شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره موازی کاری این سازمان و معاونت فرهنگی شهرداری تهران گفت: هرکدام از این سازمان‌ها ماموریت‌های خود را دارد به علاوه معاونت فرهنگی وظیفه‌ای در حوزه هنر ندارد. البته در لایحه مصوب شده در شورای چهارم، وظایف این دو بخش کاملاً تفکیک شده و مشخص است.

وی افزود: در زمینه موزه‌ها نیز ۱۲ موزه در اختیار ما است و این ۱۲ موزه مجوز موزه دارند اما باقی موزه‌های شهرداری عنوان موزه دارند اما مجوز آن را ندارند.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درباره رسیدگی به آسیب‌های محله هرندی اظهار داشت: بر اساس طرح شورا برای آسیب‌های اجتماعی که دوساله بود، مسئولیت بنده در این طرح شامل ۷ ماه بود که در این طرح تنها جمع آوری، سم زدایی و غیره مطرح نبود به همین منظور مراکز بهاران تاسیس شد و مراکز صبح رویش نیز برای تحصیل کودکان کار آغاز به کار کرد.

وی بیان کرد: متاسفانه معاونت اجتماعی در دوره گذشته کمتر به مراکز بهاران توجه کرد و بسیاری از مراکز بهاران تعطیل شد. در دوره جدید توجه ویژه ای به آسیب‌های اجتماعی شده و بنده به این موضوع بسیار خوش بین هستم.

حجت‌الاسلام امرودی افزود: در یک دوره‌ای یک بودجه‌ای برای تولیدات فرهنگی سازمان در نظر گرفته می‌شد اما به مرور زمان به حدی این رقم کم شد که از آذر ماه به بعد پولی برای پرداخت حقوق کارکنان نداشتیم. پویش یاد یاران و غیره نیز به دلیل نبود اعتبارات اجرا نمی‌شود به همین منظور درخواست تخصیص بودجه را از سوی شهرداری کرده‌ایم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.