×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دیوار نگاره «سردار دل‌ها» در پایتخت نقش بست

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید قادری با اشاره به فعالیت‌های این سازمان برای گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، افزود: نقاشی دیواری سردار دل‌ها در خیابان تندگویان تهران به تصویر کشیده است.

وی با تاکید بر اینکه نقاشی دیواری به عنوان یک رسانه، نقش مهمی در یادآوری وقایع و اتفاقات مهم انقلاب دارد، ادامه داد: آثار ماندگار بسیاری از شهدا را در خیابان‌های تهران می‌بینیم که یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی های این مردان بزرگ است و انجام این کار هنری شاید ادای دین کوچکی در برابر بزرگی و عظمت کار شهدا محسوب شود.

قادری افزود: تصویر اخیری که از شهید قاسم سلیمانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت او در خیابان تندگویان نقاشی شده، توسط هنرمند پیشکسوت نقاشی دیواری، محمدرضا قادری اکران شده است.

همچنین تصویر شهید بهشتی در میدان هفت تیر، تصویر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری واقع در خیابان انقلاب اسلامی، شهید محمد جواد تندگویان در چهار راه طالقانی، شهید علی صیاد شیرازی در اتوبان صیاد شیرازی در کنار دیگر نقاشی‌های شهدای دفاع مقدس، شهدای حرم و منظره نگاری در خیابان‌های تهران و دیگر شهرهای ایران بخشی از آثار این هنرمند است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.