×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

شهیدسلیمانی یک فرد نبود که با شهادت او تفکر مقاومت رخت بربندد

 به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم تهران- سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰- گفت: آیا آمریکا و ترامپ و دیگرانی که این جنایت بزرگ را به انجام رساندند و سردار سلیمانی را به شهادت رساندند، فکر می‌کردند چنین شود و مردم و جوانان کشور در دومین سالروز شهادت او چنین اجتماعی را بر پا کنند؟ آمریکایی‌ها به حذف فیزیکی شهید سلیمانی دل بسته بودند و تصور می‌کردند با شهادت او راه مقاومت پایان خواهد یافت. آنها تفکر مقاومت را در فرد می‌دیدند، همچنان که پیش از این فکر می‌کردند اگر امام (ره) از این دنیا رخت بربندد چیزی از انقلاب باقی نخواهد ماند. در واقع آنها بارها این اشتباه را مرتکب شدند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: شهید سلیمانی یک فرد نبود که با شهادت او تفکر مقاومت رخت بربندد همچنان که راه و نام امام حسین (ع) با شهادت او  پایان نپذیرفت. امروز همچنان مسلمین راه امام حسین (ع) را  می‌پیمایند و امروز اگر دین واقعی و نه دین سعودی، باقی مانده به خاطر شهادت امام حسین (ع) بوده و هست، همانگونه نیز شهید سلیمانی زنده است.

چمران ادامه داد: راه و فکر و ایده اوست که در دنیا حکومت می‌کند و سربازان و شهدای دیگری را به دنیا تقویم خواهد کرد، یقینا راه او به پیروزی خواهد رسید.

او با بیان اینکه امیدواریم با اقتدار و صلابت و شهامت این راه که راه امام حسین(ع) است را طی کنیم، اضافه کرد: در دیگر کشورها از جمله ونزوئلا مراسم بزرگداشت برای شهیدسلیمانی برگزار کرده‌اند و راه مقاومت او را آموخته و  دنبال می‌کنند.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: مردم ما در مقابل سختی‌ها و دشمنی‌ها ایستادند و مسیر پیروزی را در پیش گرفتند و همچنان طی می‌کنند و با پیمودن این مسیر به پیروزی دست پیدا خواهیم کرد و امیدواریم راه شهادت در امت و ملت ما زنده بماند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.