×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ارائه ایساکو کارت به رانندگان تاکسی تا سقف ۳۰ میلیون تومان

به گزارش خبرنگار شهر، شنبه -۴ دی ۱۴۰۰- آیین انعقاد توافق‌نامه همکاری فی مابین سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با شرکت ایساکو (ایساکو کارت تهران) برگزار شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ابتدای این مراسم، ضمن اشاره به ۸۰ هزار دستگاه تاکسی پایتخت، بیان کرد: این ناوگان سهم ۲۲ درصدی در حمل‌ و ‌نقل شهردارد. تقریباً به اندازه مترو، سفر در ناوگان تاکسیرانی انجام می‌شود.

مهدی اسماعیل بگی با  بیان اینکه روزانه هر تاکسیران ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلومتر پیمایش در شهر دارد، افزود: ناوگان تاکسیرانی تهران بزرگ‌ترین ناوگان سبک شهری در غرب آسیا و شمال خاورمیانه است. پایتخت بعضی از شهرهای غرب آسیا حدود حداکثر ۱۰درصد از ناوگان تاکسیرانی شهر تهران را دارند.

اسماعیل بگی در ادامه بیان کرد: بزرگترین مصرف کننده خودروهای حمل ‌و نقل درون شهری سبک در کشور، سازمان تاکسیرانی پایتخت است و بیشترین تاکسی‌ها توسط ایران خودرو تأمین می‌شوند. بنابراین بزرگترین مصرف کننده قطعات متمرکز هم سازمان تاکسیرانی است.

او با بیان اینکه شرکت ایساکو به عنوان تأمین کننده نگاه ویژه‌ای نسبت به تاکسی‌ها داشته است، افزود: همین نگاه باعث انعقاد این توافق نامه شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ضمن اشاره به حل مشکل تأمین لوازم یدکی تاکسی‌ها، عنوان کرد: با اجرای این توافق‌نامه در آینده‌ای نه چندان دور ‌تاکسی‌ها با استهلاک‌ کمتری از قطعات مواجه می‌شوند چرا که قطعات اصل و با کیفیت را مصرف می‌کنند.

اسماعیل بگی با بیان اینکه امید است بتوانیم خدمات مطلوبی را به تاکسیرانان ارائه دهیم، افزود: حدود ۸ سال پیش، زمانی‌که شروع به ارائه خدمات منظم‌ مستمر نظیر سرویس بهداشتی، نمازخانه و… در پایانه‌ها شد، آثار مثبت آن در رفتار شهروندان و رانندگان مشهود بود.

او ادامه داد: زمانی‌که خدمات خوبی به تاکسیران ارائه شود، آن‌ها هم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه می‌دهند. این توافق‌نامه حدود ۹۰ درصد ناوگان تاکسی‌ها را پوشش می‌دهد و درگام‌های بعدی به طور صد در صد ناوگان را پوشش خواهد داد.

مدیرعامل شرکت ایساکو در ادامه این مراسم ضمن تشکر از خدمات تاکسیرانان بیان کرد: امروز نگاه ایساکو افزایش خدمت رسانی به مشتریان ویژه خود یعنی تاکسیرانان است. یکی از اصول رسیدگی به مشتریان در زمان‌ گذشته در ایران خودرو به عمده مشتریان (تاکسیرانان، وانت بارها) این بود که خدمات به صورت سریع و ویژه انجام شود. البته که مشتریان حوزه تاکسیرانی باید بیش از دیگر مشتریان راضی نگه داشته شوند.

توسعه خدمات ایساکو کارت در آینده نزدیک

سیدرضا نشاط مفیدی درباره ایساکو کارت بیان کرد: تلاش می‌شود که این کارت برای ارائه به تاکسیرانان محدود نگه داشته نشود و تا پایان امسال یکی،‌دو بار توسعه داده شود و این توسعه می‌تواند پر رنگ‌تر از متن اصلی توافق باشد. حوزه بخش تسهیلات دهنده باید متحول شود و به اختیار و انتخاب مشتری تغییر کند.

وی از مذاکره نمایندگان ایران خودرو با بانک‌ها خبر داد و افزود: طی ۲هفته آینده مذاکرات به نتیجه خواهد رسید تا علاوه بر تسهیلات ایساکو کارت از تسهیلات بانک‌ها هم استفاده شود.

او درباره فراگیری استفاده از دامنه کاربرد ایساکو کارت، بیان کرد: بسته به میزان علاقه مندی تاکسیرانی، می‌توان از تسهیلات تأمین قطعه و بازسازی اساسی تاکسی‌ها استفاده کرد. خودروهایی که در بازه بهره برداری از عمر ‌مناسب هستند اما نیاز به بازسازی اساسی دارند می‌توانند از این تسهیلات بهره ببرند. البته این نوسازی یا بازسازی اساسی در گام‌های بعدی این توافق‌نامه اجرا خواهد شد.

استفاده از تسهیلات ایساکو کارت در نمایندگی‌های سراسر کشور

مهدی برازجانی مدیر توسعه فروش و صادرات ایساکو درباره جزئیات این طرح، بیان کرد: شرکت ایساکو از اواخر سال ۱۳۹۵ تصمیم گرفت که کریدت کارتی را با هدف ارائه خدمات ویژه به انواع اقشار جامعه طراحی کند. این کارت از ابتدا برای سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی طراحی شد. زمانی‌که اطمینان از انجام درست فرآیندها و زیرساخت‌های کار حاصل شد به حوزه ارائه این کارت به تاکسیرانان ورود پیدا کردیم.

مدیر توسعه فروش و صادرات ایساکو در ادامه خبر داد: درحال رایزنی برای مذاکره با چند بانک هستیم تا تنوع بانک برای مشتریان افزایش یابد و راننده تاکسی الزامی به مراجعه به یک بانک نداشته باشد. اگر طی دو هفته آینده این موضوع نهایی شد، مشخصات بانک‌ها اعلام می‌شود. 

برازجانی درباره فرآیند استفاده از ایساکو کارت، توضیح داد: سازمان تاکسیرانی در گام نخست اقدام به ارائه لیست متقاضیان خود می‌کند که شرکت ایساکو طی هماهنگی با بانک رسالت، لیست متقاضیان را در اختیار بانک قرار می‌دهد تا بانک رسالت نسبت به انجام عملیات اعتبارسنجی اقدام ‌کند. طی تماسی که بانک با راننده برقرار می‌کند فرآیند کار و ثبت‌نام در سامانه توسعه اجتماعی رسالت به اطلاع راننده می‌رسد. پس از طی شدن مراحل، ایساکوکارت به محل آدرس پستی راننده ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه خدماتی که بر این کارت تعریف شده در سراسر کشور قابل ارائه است، افزود: شرکت ایساکو هزار و ۱۰۰ فروشگاه و ۷۳۰ نماینده خدماتی در سراسر کشور دارد که راننده تاکسی با استفاده از این کارت و بدون هیچ محدودیتی  دریافت قطعات و سرفصل‌های خدماتی که در شرکت ایساکو تعریف شده به فروشگاه و نمایندگی ایساکو مراجعه کرده و از فروشگاه قطعه اصلی را دریافت می‌کند. راننده تاکسی بدون اینکه وجهی را پرداخت کند از طریق درگاه‌های پوز مخصوص اقدام به ثبت تراکنش می‌کند و بازپرداخت اقساط به بانک رسالت انجام‌ می‌شود.

برازجانی در ادامه تأکید کرد: نمایندگی‌ها موظف هستند به دارنده کارت همه سرفصل‌های خدماتی را ارائه کنند و هزینه اجرت خدمات و هزینه قطعه‌ استفاده شده را با استفاده از ایساکو کارت به مشتریان ارائه کنند. 

مدیر  توسعه فروش و صادرات ایساکو با بیان اینکه دارنده این کارت در سراسر کشور می‌تواند کلیه خدمات و قطعات را دریافت کند، افزود: یکی از تسهیلات ایجاد شده این است که نیاز به اهراز هویت برای استفاده از کارت نیست و اگر خانواده و نزدیکان راننده بخواهند از این کارت استفاده کنند، راننده تاکسی می‌تواند کارت را در اختیار آن‌ها بگذارد.

در حال بروز رسانی…

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.