×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۳ ورودی دیگر در خط ۷  تا پایان بهمن  به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش خبرنگار شهر، علی امام در مراسم افتتاح ایستگاه تقاطعی توحید در خط ۷ مترو تهران – چهارشنبه اول دیماه ۱۴۰۰- گفت: ایستگاه توحید  هفدهمین ایستگاهی است که در خط ۷ مترو به بهره برداری می رسد. از آنجا که ایستگاه تقاطعی با خط ۴ است و در مرز مناطق ۲ و ۶ و ۱۰ و ۱۱ قرار گرفته با بهره‌برداری آن گشایش ارزنده ای بین دو خط مهم برای تبادل سفر ایجاد  می شود و مسافرانی که از کرج و از ایستگاه صادقیه وارد تهران می شوند می توانند از این ایستگاه با خط ۷ و در ایستگاه مهدیه با خط ۳ تبادل سفر داشته باشند.

مدیر عامل مترو افزود: ایستگاه توحید در سه ماه گذشته بعد از ایستگاه شهید رضایی  دومین ایستگاهی است که به بهره‌ برداری می‌رسد اما در همین ۳ ماه ۵ ورودی ایستگاه بدون هیچ مراسمی افتتاح شد. ۳ ورودی در خط ۷ (رودکی، مهدیه و برج میلاد ) و دو ورودی ایستگاه در خط ۶ (بعثت و مرزداران ). اهمیت این ورودی ها به دلیل تسهیل دسترسی مردم گاهی به اندازه یک ایستگاه خواهد بود. مانند ورودی ایستگاه رودکی در منطقه ۱۰.

امام ادامه داد: تونل دسترسی با قطر ۴ متری و عمق ۳۷ متری برای عملیات عمرانی ایستگاه توحید باعث شده که ساخت آن به عنوان یکی از سخت ترین ایستگاه‌های تاریخ مترو معرفی شود.

او اضافه کرد: ۳ ورودی دیگر در خط ۷ ( ورودی های دوم بریانک، مولوی و مدافعان سلامت ) تا پایان بهمن  به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.