×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ترویج فرهنگ پسماند در سریال «نون.خ»  چقدر برای شهرداری آب خورد؟

به گزارش خبرنگار مهر، گنجانده شدن محتواهای زیست محیطی همچون مدیریت پسماند و حفاظت از حیات وحش در فصل اخیر سریال نوروزی «نون.خ» با واکنش‌های مثبتی از سوی مردم و فعالان محیط زیست روبرو شد.

این سریال ایرانی که به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی با درونمایه داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز برای اولین بار در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. بعد از استقبال بینندگان از این مجموعه، نوروز امسال برای سومین سال متوالی به روی آنتن رفت و باز هم از موفق‌ترین سریال‌های نوروزی بود.

صدرالدین علیپور رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همکاری با صداوسیما از سوی شورای شهر تهران از تکالیف این سازمان تعریف شده و برای تهیه و ساخت انیمیشن، کلیپ و آیتم‌های مختلف نمایشی با این دستگاه همکاری‌هایی صورت گرفته است، گفت: با توجه به اینکه سریال نون. خ از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیونی است تصمیم به همکاری با آن گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه برای پیشبرد اهداف تبلیغی و ترویجی این سریال از جمله کم حجم سازی پسماندها، تفکیک و جداسازی پسماند، رها نکردن پسماند در طبیعت و … با کمک یک تیم مشاوره در قالب یک تفاهم نامه به این موضوع پرداختیم، گفت: حدود یک میلیارد تومان برای قرارگیری آیتم‌های تبلیغی مورد نظر در این سریال صرف شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.