×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

برگزیدگان هشتمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی ۲۴ آذر معرفی می شوند

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، آثار دریافتی به این رویداد در مجموع ۲۰۲۹ اثر در۵ قالب کتاب، مقاله، پایان نامه، طرح پژوهشی و طرح نوآورانه بوده و بیش از ۶۰۰ اثر نسبت به جشنواره سال قبل بیشتر دریافت شد.
 
در سال جاری بنا به مقتضیات مربوطه، سه محور با عناوین “شهرها و مدیریت شهری در گام دوم انقلاب و سده جدید”، “بازگشایی شهرها در دوره پساکرونا” و “رصد تحولات شهرها و مدیریت شهری در پایان سده” به عنوان محورهای ویژه جشنواره تعیین شد.
 
جشنواره امسال شامل ۱۶ محور تخصصی در حوزه مدیریت شهری و روستایی با موضوعات؛ شهرسازی و معماری، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی، سلامت شهری، مدیریت دانش و شهرهای یادگیرنده، مطالعات کاربردی و اجرایی، دیپلماسی شهری، حمل و نقل و ترافیک، برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، ایمنی و مدیریت بحران، مالی و اقتصادی، محیط زیست و انرژی، فنی و عمرانی، سیاست‌گذاری و آینده پژوهی شهری، نوآوری و هوشمندسازی شهری و مدیریت توسعه روستایی بود.
 
حدود ۱۲۰ نفر عضو هیات علمی از دانشگاه‌های سراسر کشور، طی سه مرحله، آثار جشنواره سال جاری را در محورهای ۱۶ گانه بررسی و داوری کرده اند و نهایتا در هر محور، بر حسب امتیاز، آثار برتر، برگزیده و شایسته تقدیر مشخص و در مراسم اختتامیه جشنواره که در۲۴ آذرماه برگزار می‌شود، معرفی و تقدیر می شوند.
 
علاقه مندان برای حضور مجازی در این رویداد باید وارد نشانی ” tehran.ir.Tuf “شوند.
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.