×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نحوه تشکیل جلسات علنی شورای پنجم شهر تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه امروز شورای شهر دوفوریتی زمانبندی جلسات شورای شهر که براساس امضای چند نفر از اعضای شورای شهر به بحث گذاشته شد که براساس این طرح درخواست شده بود که جلسات شورای شهر تا آخر مرداد یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها به شکل جلسات عادی و فوق العاده متوالی بدون تعطیلی برگزار شود.

نظری یادآور شد که پایان روز فعالیت شورای پنجم نیمه مرداد است.

هاشمی در پاسخ به وی گفت: شورا همیشه با تاخیر دو هفته‌ای از دولت تشکیل می‌شود.

دو فوریت این دستور با ” ۱۷” رای موافق تصویب شد.

اما در خصوص نحوه برگزاری این جلسات آروین گفت: هیات رئیسه توضیح دهد که علت تاکید بر برگزاری متراکم جلسات و تصویب مصوباتی که معلوم نیست که آیا اجرایی می‌شود یا خیر چیست و چرا باید رویه پیشین را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: در قانون این‌طور بیان شده که جلسات فوق العاده (سه شنبه) ماهی دو جلسه برگزار شود اما براساس تصمیم جدید ۸ جلسه است و به نظرم پیگیری‌های میدانی و تشکیل کمیسیون‌ها بیشتر می‌تواند موثر باشد.

هاشمی دلیل فشرده گذاشتن جلسات را براساس آمار و ارقام این‌طور بیان کرد که ۲۸ طرح و لایحه یک فوریتی در کمیسیون‌ها داریم که اعضا دارند دنبال می‌کنند و مجموعاً چیزی حدود ۸ لایحه است و حدود ۴۰ جلسه خواهد بود.

وی افزود: حدود ۸۰ پرونده باغ باقیمانده است و اگر بخواهیم پرونده تکمیلی را ارائه بدهیم و پرونده تمام شده برویم به نظرم باید جلساتمان را زیادتر هم بکنیم.

برگزاری جلسات فوق العاده به صورت هفتگی با زمان بندی تا آخر مرداد هر هفته دو جلسه با ۱۹ رای موافق تصویب شد.
 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.