×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ثبت نام بیش از ۳ میلیون نفر در «تهران من»

به گزارش خبرنگار مهر، پیروز حناچی شهردار تهران در «جشن ملی پرچم» اظهار کرد: ما علاوه بر کرونا ویروس، با ویروس تحریم هم در سال گذشته جنگیدیم. کادر درمان نه تنها خودشان با این ویروس درگیر بودند، بلکه نگران خانواده‌شان هم بودند.

وی ادامه داد: بعد از کادر درمان، نظام مدیریت شهری درگیر این ویروس منحوس شد و همکاران ما به ویژه همکاران ما در قسمت خدمات و حمل و نقل درگیری‌های جدی با این ویروس داشتند.

شهردار تهران افزود: ما تلاش کردیم از این فرصت به خوبی برای هوشمند کردن تهران استفاده کنیم و هوشمند کردن تهران را با شتاب بیشتری دنبال کنیم.

حناچی گفت: به عنوان مثال، سال‌هال بود که بانک مرکزی به دنبال استفاده کمتر از اسکناس بود اما موفق نمی‌شد و دیدید که در سال گذشته برای جلوگیری از انتقال این ویروس، مردم دیگر تمایلی به استفاده از اسکناس نداشتند.

شهردار تهران بیان کرد: در سال گذشته سه میلیون نفر در سامانه «تهران من» ثبت نام کردند و روزانه ۲۵۰ نفر از این خدمات استفاده کردند.

وی در پایان گفت: تجهیزاتی را که برای نیازهای داخلی لازم داشتیم، توانستیم با اتکا بر توان داخلی تکمیل کنیم و امروز اعلام می‌کنم وابستگی ما به خارج از کشور کمتر از ۱۵ درصد است که البته امیدواریم تولیدات داخل به تولید انبوه برسد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.