×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آسفالت راه‌های روستایی سرپل‌ذهاب با ۴۸ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، نورالدین فرزادی پوربا اشاره به بازدیدش از عملیات روکش آسفالت راه ارتباطی پادگان ابوذر به روستای تنگ اسماعیل در بخش قلعه شاهین، افزود: عملیات زیرسازی بخشی از راه روستایی در شهرستان انجام شده و براساس برنامه، روکش آسفالت این راه‌ها با استفاده از اعتبار اختصاص یافته، در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با سرپل‌ذهاب یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر مربع مساحت، ۴۶۰ کیلومتر راه اصلی‌ روستایی و راه فرعی دارد که بخشی از این راه‌ها آسفالت شده‌اند،  اظهار کرد: بخشی از این اعتبار راه‌های روستایی برای روکش و بخشی هم در زمینه بهسازی و لکه گیری راه هزینه می‌شود.  

فرزادی پور با قدردانی از تلاش ها و پیگیری‌های استاندار کرمانشاه و نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در راستای رسیدگی به مشکلات و گرفتاری‌های مردم این شهرستان ادامه داد:  روکش راه روستایی در بخش قلعه شاهین شروع شده و روکش راه‌های روستایی بخش دشت ذهاب و بخشی از پشت تنگ این شهرستان نیز به زودی انجام می‌شود.

او اضافه کرد: حق و مطالبه مردم خیلی بیشتر است و اعتباری که تخصیص پیدا کرده نسبت به سال‌های گذشته چند برابر شده و امید است این بخش از اقدام ها مورد رضایت و قبول مردم قرار گیرد تا بتوانیم در آینده در ادامه اجرای این پروژه اعتبارات تکمیلی را دنبال کرده و همه راه های روستایی را روکش آسفالت کنیم.

ساختمان پزشکی قانونی سرپل‌ذهاب ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فرماندار سرپل‌ذهاب همچنین با اشاه به ساخت ساختمان جدید پزشکی قانونی این شهرستان گفت: این کار از اردیبهشت امسال آغاز شده و هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

«نورالدین فرزادی‌پور» افزود: برای ساخت ساختمان پزشکی قانونی سرپل ذهاب ۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و سازه آن نیز از نوع فلزی است.

وی یادآور شد: ساخت مرکز پزشکی قانونی این شهرستان یکی از ضروری‌ترین طرح‌های مورد نیاز مردم منطقه است که در کاهش هزینه و حل مسایل و مشکلات مردم تسهیل ایجاد می‌کند.

فرزادی پور تاکید کرد: اعتبار ساخت ساختمان مرکز پزشکی قانونی از محل اعتبارات زلزله و محل تبصره ماده ۱۲ برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: ساختمان پزشکی قانونی سرپل ذهاب در زمینی به مساحت ۱۹۰ متر مربع و در یک طبقه از محل اعتبارات استانی در حال احداث است.

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق،  هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.