×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

علت اصلی آبگرفتگی در تهران رسوب پسماندها است

به گزارش خبرنگار شهر، جلال بهرامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران یکشنبه- ۱۶ آبان ۱۴۰۰- در بیستمین جلسه شورای اسلامی تهران درباره آبگرفتگی های چند روز گذشته در سطح شهر تهران گفت: اگر یک نقطه در شهر هم آبگرفتگی داشته باشد، باید آن را رفع کنیم و هیچ بهانه ای هم نیست.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران افزود: از ابتدای ورود با آقای نظری، معاون امور هماهنگی مناطق و معاون های خدمات شهری و شهرداران مناطق برای لایروبی انهار جلسه داشتیم و این موضوع را به صورت میدانی  پیگیری کردیم.

بهرامی با بیان اینکه لایروبی ۵۳۰ کیلومتر شبکه اصلی و ۱۲۰ کیلومتر از شبکه کول گذاری شده گفت: در کانال های اصلی تمام شبکه های مویرگی را به جنوب شهر و اسلامشهر هدایت کردیم. همه این کار ها با هماهنگی مناطق انجام شد و صورت جلسه، تصاویر و گزارش های آن موجود است.

او با بیان اینکه در رفع آبگرفتگی ها نقاط ضعفی داریم و این موضوع را می پذیریم عنوان کرد: بیشترین مشکلات آبگرفتگی ناشی از رسوب پسماندها در سطح شهر است.

معاون شهردار تهران گفت: از شهروندان درخواست می کنیم با شهرداری همکاری کرده و از ریختن زباله خود به داخل انهار و جوی ها خودداری کنند.

بهرامی خاطرنشان کرد: اقدامات بسیاری برای رفع آبگرفتگی ها انجام شده، ولی آنچه که هست همه تلاش ما نبوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.