×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور؛ وزیر کشور در ابلاغیه ای به استاندار آذربایجان شرقی با تاسیس شهرداری در شهر دیزج حسین بیگ موافقت کرد.
  در ابلاغیه وزیر کشور به استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به موافقت بعمل آمده درخصوص تبدیل روستای دیزج حسین بیگ از توابع بخش کشکسرای شهرستان مرند به عنوان شهر دیزج حسین بیگ در اجرای تبصره ذیل ماده (۶) آئین نامه اجرایی قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری جمهوری اسلامی ایران و تبصره (۱) ماده (۱) قانون شهرداری، تاسیس شهرداری در شهر دیزج حسین بیگ بلامانع اعلام شده است.
 
در ابلاغیه دیگر  وزیر کشور به استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به موافقت بعمل آمده درخصوص تبدیل روستای کردکندی از توابع بخش مرکزی شهرستان بستان آباد به عنوان شهر کردکندی در اجرای تبصره ذیل ماده (۶) آئین نامه اجرایی قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری جمهوری اسلامی ایران و تبصره (۱) ماده (۱) قانون شهرداری، تاسیس شهرداری در شهر کردکندی بلامانع اعلام شده است.
 
ابلاغیه وزارت کشور، تاسیس شهرداری های یاد شده را همچنین منوط به تحقق تعهدات موضوع ماده (۹) دستورالعمل « نحوه تبدیل شورای اسلامی روستا به شهر و تاسیس شهرداری»، برشمرده است.
 
 بر اساس این ابلاغیه استانداری آذربایجان شرقی باید شروع به کار شهرداری های ذکر شده را بر اساس قوانین و مقررات مربوطه به وزارت کشور اعلام دارد.
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.