×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اختلال در سیستم، بارندگی و بازگشایی مدارس علت تاخیر سرویس دهی صبح امروز در خط ۱

علی عبدالله پور مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو در تشریح چرایی اختلال ایجاد شده در برخی از ایستگاه‌های خط ۱ مترو که از صبح امروز برای دقایقی سرویس دهی حمل و نقل ریلی را به شهروندان دچار مشکل کرده بود گفت: امروز به دلیل بارندگی و همزمانی بارش صبحگاهی با بازگشایی مدارس خط ۱ مترو با ازدحام مسافر مواجه شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو افزود:از بین ایستگاه‌های خط ۱ مترو، خطوط تقاطعی حجم بیشتری از مسافر را داشت و مسافران با تاخیر وارد قطار شدن و به دلیل اختلال در برخی از ایستگاه‌های این خط سرعت حرکت قطارها برای افزایش ایمنی سفر مسافران کاهش پیدا کرد.

عبدالله پور در پاسخ به این سوال که مشکل ایجاد شده در کدام بخش از سرویس دهی مترو بود، گفت: مشکل ایجاد شده بر روی مدارهای راه کامپیوتری مترو بود که برای حل این مشکل و جلوگیری از بروز حادثه احتمالی برای مسافران، سرعت حرکت قطارها کم شد و در نتیجه ازدحام مسافران در برخی از ایستگاه‌های مترو بیشتر به چشم آمد.

او بیان کرد: نزدیک به ۴۵ دقیقه خط گرم نگه داشته شد و خوشبختانه حفظ ایمنی مسافران در این شرایط به خوبی انجام شد و در حال حاضر سرویس دهی خط به شکل عادی برگشته اما کماکان ازدحام جمعیت مشاهده می شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو افزود: خوشحالیم که مردم از از سرویس حمل و نقل عمومی بیش از وسیله شخصی استفاده می کنند و وظیفه ما نیز سرویس دهی هرچه بهتر و بدون مشکل به شهروندان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.