×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک تهران از دوشنبه

به گزاری خبرگزاری مهر، مجتبی شفیعی بیان کرد: با توجه به افزایش حجم ترافیک معابر در یک ماه و نیم گذشته، بررسی‌هایی که در معاونت حمل و نقل ترافیک انجام شده بود، نشان داد که یکی از عواملی که باعث ازدحام ترافیک در معابر و نارضایتی مردم شده است، بی اثر شدن محدودیت‌های طرح ترافیک است.

وی ادامه داد: بر همین اساس تصمیم شورای ترافیک شهر تهران بر این شد که در دو گام ساعات محدودیت طرح ترافیک اصلاح شود. بر اساس این مصوبه، قرار شد در گام اول از ۱۰ آبان ماه، ساعت شروع طرح ترافیک که از ۸:۳۰ به ساعت ۷:۳۰ صبح اصلاح شود و ساعت پایان طرح ترافیک که حالا ۱۶:۳۰ است به ساعت ۱۷:۳۰ منتقل شود. این شرایط تا روز اعلام بازگشایی مراکز آموزشی برقرار می‌ماند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گام دوم تغییر ساعات طرح ترافیک را زمان بازگشایی مراکز آموزشی بیان و اظهار کرد که هر روزی که تصمیم دوستان بر بازگشایی مراکز آموزشی باشد، در همان روز شرایط ترافیکی مجدد اصلاح می‌شود به این صورت که شروع طرح ترافیک به ساعت ۶:۳۰ و پایان آن به ساعت ۱۸ در نیمه دوم سال و به ساعت ۱۹ در نیمه اول سال جا به جا می‌شود.

وی این را هم گفت که سایر شرایط و مصوبات اعلامی مربوط به طرح ترافیک تهران، همچنان به قوت خود باقی است.

شفیعی در خاتمه به محدودیت تردد شبانه اشاره کرد و گفت: پیشنهاد شورای ترافیک شهر تهران بر لغو این طرح است چرا که باعث شده بخشی از سفرهایی که شب‌ها انجام می‌شد، به صبح منتقل شود و این نیز به ازدحام ترافیکی دامن می‌زند. این پیشنهاد کتباً به دبیرخانه ستاد ملی مبارزه با کرونا ارسال می‌شود. به نظر می‌رسد با توجه به مذاکراتی که صورت گرفته و حساسیت آن زمان، لغو آن طولانی نشود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.