×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

پاسخگویی مدیران ارشد شهری منطقه ۱۸ به شهروندان

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ – مراسم گفت‌وگو و پاسخگویی محله محور مدیران ارشد شهری تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد آقامیری عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران، سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ و جمعی از مدیران شهری منطقه، با حضور شهروندان منطقه ۱۸ در مسجد باب الحوائج (ع)  برگزار شد.

در این دیدار مردمی حجت الاسلام آقا میری گفت: از زحمات صورت پذیرفته توسط مدیران شهری و شورایاری ها تشکر میکنیم. با اقدامات صورت گرفته در منطقه ۱۸ آشنا هستیم و گزارش عملکرد ها را مکررا رصد و پیگیری می‌کنیم، به حمد الهی اقدامات صورت گرفته و خدمات ارائه شده به مردم باید بیشتر شود.

آقامیری افزود: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته هر هفته در چندین مسجد شهر تهران خدمت شهروندان میرسیم و مشکلات مردم ، محلات و مساجد را پی گیری می‌کنیم. برای ساخت مساجد و خانه خدا نیاز به رویه‌های طولانی و پروانه نداریم، شهرداری در ساخت و احیا و بازسازی مساجد در شهر تهران باید تسهیل گری و حمایت کند.

سیدمحمد فیاض شهردار منطقه در ادامه این دیدار و پاسخگویی مردمی گفت: این منطقه، ۱۸ محله دارد که در سال‌های گذشته در تمامی محلات آن سرای محله ساخته شده و در سال جاری تمامی این پروژه‌ها به افتتاح می‌رسد. با توجه به تورم، برای تکمیل پروژه های عمرانی نیازمند افزایش اعتبار پروژه ها هستیم تا با هماهنگی پیمانکاران بتوانیم هر چه زودتر پروژه ها را بهره برداری کنیم که این مهم با پیگیری های شورای اسلامی شهر و همکاری شهرداری تهران میسر خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۸ تاکید کرد: این منطقه بین دو خط راه آهن قرار داد که سدی برای توسعه منطقه شده است. طرح‌های مناسبی برای خارج شدن این منطقه در حال اجرا است. ایجاد ایستگاه مترو ، ساخت مراکز خدماتی و فرهنگی و هنری مانند باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) از جمله این موارد است. منطقه ۱۸ بیشترین پیشرفت را در پروژه های توسعه محله ای دارد و سعی داریم این مهم را به مانند قبل ادام دهیم.

 در ادامه این جلسه شهروندان ضمن بیان درخواست‌های خود، از عضو شورای اسلامی تهران و شهردار منطقه جهت توجه و نگاه ویژه مدیران ارشد شهری به محلات حاشیه ای و جنوبی شهر تقدیر و تشکر  و مشکلات توسعه محله‌ای و خدمات شهری و عمرانی خود را پیگیری کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.