×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

حمایت از کشاورزان روستاهای بخش الموت غربی

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت، لطف‌اله سیاه‌کلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی به روستاهای بخش الموت غربی سفر کرد.

براساس این گزارش؛ مردم با تقدیر از ایشان، به اجرای پروژه های اساسی آسفالت جاده کامان تا فلار، شبانه روزی شدن درمانگاه رازمیان و تعیین حریم شاهرود در این بخش اشاره کردند و این نماینده مجلس در دوره یازدهم در پاسخ اعلام کرد: اجرای این پروژه ها، حرکت مثبتی است اما کافی نیست و کاستی های زیادی وجود دارد که باید حل کنیم.

نماینده مردم بهرام آباد در مسجد این روستا به پیگیری های لطف اله سیاهکلی در حمایت از کشاورزان اشاره کرد و گفت: امسال کشاورزان حاشیه شاهرود نفس راحت کشیدند و زمین های خود را زیر کشت بردند چراکه در سال های گذشته همواره برخی از دستگاه ها مانع تولید و کشت محصولات بودند که این مشکل با پیگیری نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس حل شد.

سیاهکلی نیز  اعلام کرد: در دور دوم سفرها، قول های داده شده را پیگیری خواهیم کرد تا ببینیم این قول ها از سوی دستگاه ها عملیاتی شده یا اینکه خللی در اجرا وارد شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس، مسئول پیگیری مصوبات را دهیاران روستاها دانست و اعلام کرد: اگر دهیاری مصوبات را پیگیری کرد و به نتیجه نرسید، موضوع را به دفتر من اطلاع دهد تا ما موضوع را پیگیری کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.