×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کتاب مجموعه دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های نظام جامع مالی شهرداری‌ها منتشر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اسمعیل زیارتی نصرآبادی گفت: شهرداری‌های کشور به‌عنوان اصلی‌ترین و گسترده‌ترین نهاد تامین کننده خدمات شهری، نیازمند اطلاعات یکپارچه، جامع و به‌روز و شفاف هستند تا از برخی برداشت‌های و تفسیرهای سلیقه‌‌ای و ناکارآمد جلوگیری شده و موجبات ارتقای زندگی شهروندان بیش از پیش فراهم آید.

وی افزود: کتاب حاضر با همکاری دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان تهیه و منتشر شده و به موضوعاتی همچون؛ دستورالعمل طرز تهیه و تدوین و اجرای تفریغ بودجه، شیوه‌نامه‌های اجرایی کمیته تخصیص بودجه، شیوه‌نامه اجرایی خزانه‌داری، راهنمای ثبت رویدادهای مالی در شهرداری، دستورالعمل شناسایی و پلاک‌کوبی اموال شهرداری، دستورالعمل کارگروه استانی نظارت بر امور حسابرسی شهرداری‌ها و… پرداخته است.

وی اضافه کرد: امیدواریم انتشار این مجموعه گام مهمی در راستای افزایش انضباط مالی و حفظ و نگهداشت اموال در شهرداری‌ها و سایر سازمان‌های وابسته باشد.

وی افزود: نسخه چاپی این کتاب برای دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌های کشور ارسال خواهد شد و متخصصین و علاقه‌مندان این حوزه می‌توانند ضمن بهره‌گیری و بکارگیری از مطالب کتاب، نظرات و پیشنهادهای سازنده خود را به نشانی الکترونیکی shahrdariha91@gmail.com ارسال نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.