×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بازدید معاون امور دهیاری ها ازدهیاری های استان زنجان

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیار‌ی های کشور، دکتر قربانی که از طریق شهرستان طارم وارد استان زنجان شد، از پروژه آسفالت معابر روستاهای صومعه بر و ولیدر که توسط دهیاری با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا گردیده بود و همچنین ساختمان دهیاری هزار رود و پایگاه آتش نشانی روستاهای گیلوان، دستجرده و پروژه هتل سه ستاره روستای شیفت که با استفاده از تسهیلات کم بهره اختصاص یافته از طرف سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در ساخت می باشد، بازدید نمود.

وی در جریان این بازدیدها  از اختصاص تسهیلات لازم برای اتمام پروژه و همچنین کمک به تعدادی از پروژهای دهیاری های این شهرستان که در حال ساخت بوده و نیازمند کمک هستند، خبر داد.

معاون امور دهیای های سازمان شهرداری‌ها و دهیار‌ی های کشور با اشاره به صدور مجور تاسیس ۳۷ هزار و ۱۷۵ دهیاری در کشور تاکنون که ۶۶۴ مورد مربوط به استان زنجان است، از پیگیری های این سازمان برای اعطای تسهیلات به پروژه های شهرداری های زیر۵۰ هزار نفر جمعیت و همچنین دهیاری ها از طریق امضای تفاهم نامه با تعدادی از بانک ها خبر داد.

دکتر قربانی در دومین روز حضور در استان زنجان پروژه بهسازی و آسفالت معابر روستاهای ویر و قلعه حسینیه در شهرستانهای سلطانیه و خرمدره را با مساحت ۱۷ هزار متربع با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال افتتاح کرد.

وی سپس ضمن بازدید از روستای گردشگری درسجین در شهرستان ابهر با اشاره به ضرورت اهمیت تقویت روستاهای دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی، قول مساعد داد که حمایت های لازم از این روستای گردشگری و تاریخی صورت گیرد.

وی در ادامه از کارگاه کارآفرینی آقای عزیزخانی دهیار اسبق ابهر ‌که ۲۵۰ قطعه لوازم برقی انواع اتومبیل را تولید و به بازار عرضه می نماید، بازدید نمود.
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.