×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بررسی اولویت‌های اجرایی در حوزه امور سیل و شریان‌های حیاتی

به گزارش خبرگزاری مهر، این نشست با حضور قائم مقام آبفای استان تهران، رئیس دبیرخانه ستاد ویژه مدیریت بحران کلانشهر تهران، دبیر کارگروه تخصصی امور سیل و شریان‌های حیاتی در شرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار شد.

در این نشست ضمن اشاره به اهمیت نقش و وظایف ستاد ویژه و دبیرخانه آن در تصویب و اجرای طرح آبرسانی اضطراری، طرح‌های آتی کارگروه در حوزه مقابله با مخاطرات مترتب با شریان‌های حیاتی و سیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست مقرر شد کارگروه ضمن بررسی مستندات و شرح وظایف ابلاغی، اولویت‌های اقدام و دارای قابلیت اجرا در بازه زمانی مشخص را جمع آوری و در قالب طرح‌های تخصصی ارائه نمایند تا پس از تعیین در کارگروه‌های ۱۴ گانه ستاد ویژه، از سوی شهردار تهران به همه کارگروه‌ها ابلاغ شود.

این اولویت‌ها، با توجه به لزوم اجرایی شدن بند ۳ مصوبات نخستین جلسه ستاد ملی مبنی بر لزوم مدیریت، برنامه‌ریزی، بسیج توانمندی‌های موجود، امکانات و منابع برای ارتقای آمادگی و فرماندهی عملیات بر اساس سوابق تعیین شد و شامل بررسی وضعیت و میزان آسیب‌پذیری بیمارستان‌های شهر تهران در برابر مخاطره زلزله و ارائه راهکارهای لازم؛ بررسی و سنجش میزان آمادگی نظام بهداشت و درمان کلان شهر تهران برای مقابله با زلزله احتمالی در شهر تهران و ارائه مستندات از میزان پیشرفت و اجرایی شدن مصوبات می‌شود.

همچنین اولین اولویت‌ها در کارگروه بهداشت و درمان نیز تعیین و برای ابلاغ به دفتر شهردار تهران ارسال شده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.