×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

قراردادهای کلان لحظه آخری مدیریت شهری قبل بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پایان جلسه علنی امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره واکنش اش در صحن امروز به تذکری درباره قراردادهای کلان لحظه آخری در شهرداری تهران، گفت: در ابتدای دوره دوم شورای شهر تهران هم با این موضوع مواجه شدیم که قراردادهای مختلفی را در روزهای پایانی دوره قبل به امضا رسانده بودند و درخواست کردیم که این قراردادها مجدداً بررسی شود.

وی ادامه داد: مطالبی که در تذکر آقای امانی مطرح شد پیگیری می‌شود و قراردادهای طولانی مدت باید با موافقت شهردار کنونی یا معاون مالی شأن باشد.

چمران با اشاره به مصوبات امروز شورای شهر گفت: درباره کاهش مدت زمان صدور پروانه ساخت طرحی ارائه شد، معاونت مالی و شهرسازی کاری را در این زمینه شروع کردند که تا یک ماه دیگر به نتیجه می‌رسد و باید گزارش گیری کنیم تا در شورا یک نفر مسئول گزارش باشد.

وی افزود: با این کار می‌توانیم سرعت ضربتی به وجود بیاوریم برای صدور پروانه و موازی کاری‌ها را حذف کنیم.

رئیس شورای شهر تهران از طرح پیشنهاد در فرآیند این کار توضیح داد و گفت: مسائل دیگر اصلاح شود و با تبدیل دو فوریت این طرح به یک فوریت، در صحن در تلاشیم که طی یک هفته این طرح اصلاح و تحرک پذیر شود.

وی افزود: طرح تکریم ارباب رجوع دیگر موضوع مورد بررسی امروز شورای شهر بود که بر طبق آن باید هر منطقه شهرداری دفتری را برای راهنمایی شهروندان متقاضی ساخت و ساز ایجاد کند تا مردم از سردرگمی بیرون بیایند.

چمران درباره آخرین تصمیم برای برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین نیز گفت: با موافقت ستاد ملی کرونا، سازمان تبلیغات باید برگزاری این راهپیمایی را اعلام کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.