×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

واکسینه شدن بیش از یک میلیون تهرانی در پایگاه های مدیریت بحران پایتخت

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در نشست ادواری دبیران ستادهای مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران که با حضور علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، معاونان و مدیران سازمان و جمعی از دبیران پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران برگزار شد، گزارشی از روند بازدیدهای دوره ای از پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران و روند انجام واکسیناسیون در پایگاه ها ارائه شد.

بر اساس گزارش معاونت آمادگی، مقابله و پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار و ۱۱۰ دُز واکسن در ۲۴ پایگاه مدیریت بحران تزریق شده است و پایگاه های مدیریت بحران فتح، انبار نفت، دماوند، بریانک، سازمان برنامه جنوبی، ایرانشهر به ترتیب بیشترین آمار واکسیناسیون را داشته اند.

همچنین پایگاه های مدیریت بحران دماوند، انبار نفت، اشراق، بعثت و بریانک رکورد بیشترین تزریق واکسن در یک روز را ثبت کرده اند.

در این نشست در ارائه گزارشی از روند بازدیدهای صورت گرفته از پایگاه های پشتیانی مدیریت بحران وضعیت تاسیسات و سیستم سرمایشی پایگاه ها ، وضعیت نظم و انضباط و نظارت ،  نحوه پشتیبانی و سایر اقدامات انجام شده از سوی دبیران ستادهای مدیریت بحران شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت. جمعی از دبیران ستادهای مدیریت بحران مناطق نیز به بیان دغدغه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.