×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بزرگداشت ایثارگران در هفته دفاع مقدس

به گزارش شهر، با توجه به نزدیک بودن مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در اربعین امسال، سعید صادقی رئیس ستاد خادم منتظر درباره برگزاری این مراسم گفت: بخش کوچکی از سهمیه اعلام شده توسط دولت عراق برای اعزام زائر به کربلای معلی، به ستاد خادم منتظر تعلق گرفته و امیدوارم از ۳۰ هزار نفر اعلام شده، حداقل ۲۰۰ نفر را از ستاد خادم منتظر به کربلای اعزام کنیم. 

او تشریح کرد: امسال برای اعزام زائر با دو مشکل روبه رو خواهیم بود، یک اینکه این اعزام باید به صورت هوایی باشد و دوم این است که هر فردی حتما دو دوز واکسن کرونا را باید تزریق کرده باشد که این کمی مشکل است.

رئیس ستاد خادم منتظر در ادامه گفت: اعزام افراد صرفا بر مبنای ثبت نام در سایت خادم منتظر است.

او درباره برنامه مناطق در روز اربعین  توضیح داد : در ۶ منطقه کم بر برخوردار تعداد قابل توجهی بسته های کمک معیشتی برای مردم به کمک شهرداران مناطق توزیع میکنیم.

سعید صادقی با توجه به نزدیک بودن هفته دفاع مقدس گفت: ما امسال سعی کردیم که مجموعه فعالیت های شهرداری تهران را که سال های گذشته برای این هفته ( دفاع مقدس) انجام میشد، تکرار کنیم. البته بیشتر این مراسم ها در بوستان ولایت انجام میشود.

او گفت: ستاد بزرگداشت پیشکسوتان جبهه جهاد و مقاومت که سال گذشته مراسم بزرگداشت ایثارگران را در سالن اجتماعات وزارت کشور با همکاری بسیج شهرداری برگزار کرد، امسال نیز در صدد برگزاری این مراسم برای جانبازان سر افراز میهن هستیم.

رئیس ستاد خادم منتظر در پایان گفت: در مناطق ۲۲ گانه نیز با توجه به میزان جمعیت خانواده ایثارگران ، گردهمایی برای بزرگداشت این عزیزان ، با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار میکنیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.