×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

وداع شهروندان تهرانی با پیکر شهید مدافع حرم «مرتضی کریمی شالی»

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، صبح امروز پیکر شهید مرتضی کریمی شالی از شهدای مدافع حرم که به مدت ۶ سال جاویدالاثر بود با مشارکت سپاه حضرت محمدرسول الله، شهرداری منطقه ۱۱ و گروه‌های مردم نهاد بسیج این منطقه با استقبال شهروندان محله‌های مرکزی شهر تهران از خیابان حضرت امام خمینی (ره) تشییع شد.

نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ تهران ضمن تسلیت گویی به خانواده شهید کریمی اعلام کرد: شهید کریمی از شهروندان منطقه ۱۱ و ساکن شهرک شهید جنگروی بوده است که به همین منظور با تدابیر به عمل آمده امشب (۲۰ شهریورماه) پس از نماز مغرب و عشا، در این شهرک با حضور شهروندان منطقه ۱۱ با پیکر این شهید در شهرک شهید جنگروی وداع خواهیم کرد.

آبادیان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پیکر شهید ۶ سال جاوید الاثر بوده است و به تازگی شناسایی شده، در سال ۱۳۹۵ نام این شهید بزرگوار در محدوده محل زندگیشان بین خیابان کاشان و کمالی، خیابانی به نام “شهید مرتضی کریمی” نام گذاری شده است.

شهید مرتضی کریمی از شهدای مدافع حرم است که در سال ۹۴ در خان طومان سوریه به فیض شهادت نائل آمد و به تازگی پیکر مطهرش با آزمایشات DNA شناسایی و به وطن بازگشت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.