×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت قطعات یدکی تاکسی ها

به گزارش خبرنگار شهر، شهروندان تهرانی مشکلات خود را در حوزه تاکسیرانی از طریق سامانه ۱۸۸۸ با محمد روشنی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در میان گذاشتند. محمد روشنی درباره موضوعاتی که مطرح شده، تاکید کرد: مهم ترین مشکلی که تاکسیرانان با آن روبرو هستند، افزایش قیمت خودرو است. در حال حاضر در نوسازی تاکسیرانی ۹۰میلیون با سود ۴ درصد اعطا می شود. اما متاسفانه قیمت تاکسی روز به روز افزایش می یابد.

او افزود: از سال ۹۸ تاکنون قیمت تاکسی صد در صد افزایش یافته است. راننده تاکسی با وجود اپیدمی کرونا و مشکلات اقتصادی نمی توانند اقساط خودروها را پرداخت کنند. بارها خواهش کردیم که قیمت تاکسی ها را افزایش ندهند چرا که تاثیر بسزایی در سبد خانوار تاکسیرانان دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: قیمت ملزومات یدکی خودرو نیز تا ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است. سازمان تاکسیرانی تهران نیز نمی تواند جهت پرداخت سوبسید یا یارانه جهت ملزومات اقدامی انجام دهد.

محمد روشنی با اشاره به حمایت دولت از تاکسیرانان اظهار کرد: دولت می تواند با عدم افزایش قیمت خودرو و ایجاد مراکزی جهت فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو به قیمت کمتر از تاکسیرانان حمایت کند. وزارت نفت نیز در خصوص اجرای ماده ۱۲ و تحویل خودروهای هیبریدی و ماشین های برقی می توانند حامی تاکسیرانان باشد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.