×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ظرفیت روزانه ۱۵ هزار نفر واکسیناسیون در بوستان گفتگو

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید چوبینه درباره روند واکسیناسیون و اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری تهران به بازدید اخیر شهردار تهران جهت بررسی روند واکسیناسیون توسط شرکت شهر سالم اشاره کرد و افزود: به پیشنهاد آقای دکتر زاکانی طی روزهای آینده بوستان گفت‌وگو جهت انجام واکسیناسیون عمومی آماده خواهد شد و در دو شیفت با ظرفیت روزانه ۱۴ تا ۱۵ هزار نفر برای عموم مردم انجام واکسیناسیون صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این اقدام با حمایت تیم‌های داوطلب و دانشگاه‌های علوم پزشکی به ویژه علوم پزشکی تهران انجام خواهد گرفت. همچنین آقای زاکانی اعلام کردند ۱۱۰ سوله برای واکسیناسیون عمومی در نظر گرفته می‌شود.

چوبینه گفت: فقط در طی دو هفته اخیر ۲۳ هزار نفر در شهرداری تهران واکسینه شده‌اند که البته ناگفته نماند که در ماه‌های اخیر کارکنان بهشت‌زهرا (س) و پاکبان‌ها و بخش‌های دیگری از شهرداری نیز واکسن کرونا دریافت کرده بودند. واکسیناسیون طبق جدول زمانبندی در حال انجام است و طی روزهای اخیر خوشبختانه شاهد تسریع در امر واکسیناسیون در کشور و در شهرداری تهران هستیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم تاکید کرد: از شهروندان و کارکنان شهرداری درخواست دارم اصلاً به شایعات مربوط به واکسن توجه نکنند در حال حاضر بهترین زمان ممکن برای دریافت واکسن ایجاد شده اگر یک روز از دریافت واکسن کرونا بگذرد ممکن است آسیب‌های غیرقابل جبرانی برای افراد و خانواده‌هایشان ایجاد شود.

چوبینه درباره واکسیناسیون خانواده کارکنان شهرداری تهران گفت: اگر کارکنان شهرداری تهران را ۷۰ هزار نفر در نظر گیریم و میانگین اعضای خانواده برای هر نیرو سه نفر باشد، پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۲۵۰ هزار نفر واکسن در این زمینه نیاز داریم و این برنامه را در دستور کار قرار داده‌ایم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.