×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۲۷۱ کارگاه ساختمانی متخلف در کلان‌شهر اصفهان تعطیل
شد

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی سه ماه نخست سال جاری، برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، پنج هزار و ۶۸۶ تذکر و یک هزار و ۳۶۱ اخطار صادر و تخلف پنج هزار و ۱۷۱ متصدی صنفی رفع شده است.

وی ادامه داد: همچنین یک هزار و ۲۲۰ اخطاریه با موضوع جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز صادر و ۴۷۳ مورد نیز در بهار ۱۴۰۲ رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رهاشده در معابر شهر ۱۵۷ اخطاریه صادر و ۴۷ دستگاه از این خودروها جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت ۶۲۲ دست‌فروش و ۵۴۹ نفر متکدی ساماندهی شدند.

ابوطالبی با بیان اینکه طی سه ماه نخست سال جاری، در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۹۶ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت از افزایش طبقات ۱۵۸ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۸۸۵ ساختمان، تبدیل وضعیت ۲۷۱ ساختمان و فعالیت سه هزار و ۹۴۴ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

به گفته وی، در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۴۸ رأی قضائی و بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی نیز ۱۸۵ رأی اجرا شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در بهار ۱۴۰۲ در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، ۳۱۶ رأی در کلان‌شهر اصفهان اجرا شده است.

ابوطالبی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی همچون تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر و پیشگیری از تخلیه مصالح و نخاله در معابر عمومی، گفت: در این زمینه ۲ هزار و ۷۶ اخطار صادر و ۲۷۱ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.