×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ماجرای باز پس‌گیری ملک ۷۰۰ میلیارد تومانی بعد از ۹سال

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به رفع تصرف یک ملک ۷ هزار متری در منطقه فرحزاد تهران گفت: این ملک از سال ۹۲ به صورت غیرقانونی متصرف داشته است و پیگیری‌های حقوقی و قضائی برای آن آغاز شده بود.

وی ادامه داد: متأسفانه در برهه‌ای از زمان این پیگیری‌ها متوقف شده بودند اما پس از یک سال پیگیری مستمر توسط منطقه ۵ این ملک روز گذشته از ید متصرفان خارج شد.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه این ملک تبدیل به یک باغ رستوران در منطقه فرحزاد شده بود، گفت: روز گذشته عملیات رفع تصرف این ملک با همکاری مستمر پلیس و مجموعه قضائی آغاز شد و با وجود آنکه متصرفان مقاومت شدیدی داشتند و با سنگ پرانی و ایجاد آتش گسترده مانع حضور نیروهای انتظامی در ساختمان شدند و تعدادی را مجروح کردند توانستیم ملک را تخلیه کنیم.

ماجرای  بازپس گیری ملک ۷۰۰ میلیارد تومانی بعد از ۹ سال

شریفی ادامه داد: این عملیات به مدت ۸ ساعت ادامه داشت و سپس در حضور نماینده دستگاه قضائی ملک تخلیه شد.

وی درباره ارزش ریالی ملک گفت: این ملک حدود ۷۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد که سند آن به نام شهرداری تهران زده شده اما متصرفان این ملک را از سال ۹۲ تا به امروز تصرف کرده بودند که بر اساس گزارش‌ها سال گذشته اجاره تنها یک ماه این ملک ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

شریفی اظهار کرد: برای آنکه متصرفان طبیعی جلوه دهند مصالح و نخاله را در این ملک تخلیه می‌کردند و روز گذشته نیز ۴۰ کامیون مصالح و نخاله در حیاط این ملک وجود داشت.

ماجرای  بازپس گیری ملک ۷۰۰ میلیارد تومانی بعد از ۹ سال

وی گفت: این ملک از جمله بزرگترین پرونده‌های حقوقی منطقه ۵ بود که خوشبختانه توانستیم با پیگیری‌های مستمر ۷۰۰ میلیارد تومان از اموال شهر را بازگردانیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.