×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۴۵ درصد بودجه سال آینده شهرداری تهران مرتبط با حمل و نقل
است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به بودجه سال آینده گفت: خوشبختانه به کمک تمامی دوستان و هماهنگی خوب میان اعضای شورای شهر و شهرداری تهران با وجود آنکه ایراداتی وجود داشت در مدت قانونی بودجه به تصویب رسید.

وی ادامه داد: ان‌شاالله بعد از بررسی فرمانداری و نداشتن ایرادات قانونی برای اجرا ابلاغ خواهد شد و بودجه امسال چند موضوع خاص دارد.

چمران گفت: بودجه از ۵۰ هزار میلیارد تومان به ۷۵ هزار میلیارد تومان رسید و در بودجه امسال دو روش مطرح شد که یکی ۷۵ هزار میلیارد تومان و دیگری ۶۵ هزار میلیارد تومان بود و قرار بر این شد تا ۱۰ هزار میلیارد تومان فقط برای حمل و نقل عمومی در جهت رفع آلودگی هوا و محیط زیست منجر شود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه با افزوده شدن بودجه حمل و نقل عمومی بودجه شهرداری ۶۵ هزار میلیارد تومان بسته شد و ۱۰ هزار میلیارد تومان افزون بر حمل و نقل عمومی شد و انشالله حرکت خوبی در سال آینده برای اتوبوس، مینی بوس، ون و مترو شاهد باشیم.

وی گفت: در یک سال می‌توانیم ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اصلاح حمل و نقل عمومی صرف کنیم و این ظرفیت ما برای یک سال بود و با توجه به توان خرید اتوبوس مینی بوس و مترو به رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیدیم.

چمران با بیان اینکه شورای شهر ریل گذاری می‌کند و شهرداری تهران اجرایی می‌کند گفت: در ۱۴ سال گذشته هم به نتایج مثبتی رسیدیم و حدود ۴۵ درصد بودجه سال آینده به حمل و نقل عمومی اختصاص یافته است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.