×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

هم افزایی با همه دستگاه ها برای ارائه خدمات ضد کرونایی به مردم

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در بازدید از مرکز واکسیناسیون بعثت- جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰- در جمع خبرنگاران گفت: نیاز ما در عرصه کرونا فراتر از موضوع بهداشت و درمان است و وزارت بهداشت به تنهایی متکفل نیست.

او ادامه داد: بنابراین شهرداری باید در این مسیر خدمت کند. علاوه بر بهداشت و درمان  ظرفیت های اجتماعی را نیز باید در خدمت گرفت تا بتوان این بیماری را مهار کرد و این مهم در دسترس است. 

زاکانی افزود: فاصله گذاری اجتماعی و زنده نگهداشتن شرایط شهر در این وضعیت حائز اهمیت است، اما شاهد هستیم که بعضاً حکمی کلی برای همه شهر صادر می شود در حالی که تجربه های جهانی نشان می دهد می‌توان هم شهر را پویا نگه داشت و  مردم  را در خانه ها زندانی نکرد و در کنار آن میزان ابتلا را نیز  کاهش داد و این دومین تلاش شهرداری است.

شهردار تهران ادامه داد: سومین خط تلاش ناظر به خدمات اجتماعی است. اگر یک فرد مبتلا شود عموم مسئولان کشور باید دست به دست هم دهند و سطح بالاتری برای خدمتگزاری فراهم کنند. بر همین اساس در شهرداری تصمیم گرفتیم تا قرارگاه کرونا راه اندازی شود و با هم افزایی ظرفیت های مختلف در روزهای آینده در تمام سطوح خدمت شایسته ای برای مردم فراهم کنیم. 

زاکانی اضافه کرد: شهرداری ظرفیت های بی نظیری مبتنی بر خدمات دارد که شاید  در هیچ مجموعه ای دیده نمی شود،   یکی از آنها شهر سالم است که با درمانگاه و خدمات به کارمندان و شهروندان خدمت رسانی می کند و یکی از تلاشهایی که صورت گرفته تجهیز ۲۰ ایستگاهی است که برای واکسیناسیون در این مکان فراهم شده و این مسیر توسعه پیدا می کند. 

وی خاطرنشان کرد: در بوستان گفتگو نیز ۴۰ ایستگاه تزریق واکسن کرونا فراهم شده که به زودی به بهره برداری می رسد و تنها مجموعه ای خواهد بود که در شیفت بعدازظهر نیز کار می کند و فرصت بزرگی را فراهم خواهد کرد. همه کارمندان و شهر سالم و شهرداری تلاش خواهند کرد تا این بیماری را شکست دهیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.